چهارمحال و بختیاری

نماینده مجلس خطاب به وزارت نیرو: چرا برای حل بحران آب طرح تحولی ارائه نمی‌کنید؟

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد به نقل از خانه ملت، احمد راستینه خطاب به وزارت نیرو، گفت: چرا این وزارتخانه برای حل بحران آب در کشور طرح تحولی ارائه نمی‌دهد، بحران آب لزوم نگاه فرا استانی را ضروری کرده است اما متاسفم که با گذشت یک سال از درخواست تحقیق و تفحص در رابطه با انتقال آب با وجود اعلام وصول هیات رئیسه مجلس هنوز کمیسیون تخصصی در این رابطه اقدامی انجام نداده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان  اضافه کرد: در اخبار همه دیدیم که چشمه کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری خشک شد و اگر زاینده‌رود قرار است احیا شود یکی از سرچشمه‌های اصلی آن کوهرنگ به شمار می آید.

وی تصریح کرد: حرکت در گسل‌ها خطرناک است و هر طرحی باید حافظ منافع و امنیت مردم برای سالیان متمادی باشد. همه طرح‌ها باید حداقل تاثیر در جغرافیا و اکوسیستم منطقه را داشته باشند و بدون تاثیرپذیری از لابی پر قدرت و مافیا باشد.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای احیای زاینده‌رود طرح داریم اما من تعجب می کنم که چرا همکاران عزیزم در مجلس بر گسل‌های اجتماعی دامن می‌زنند.

وی افزود: طرح قانونی با مصوبه دو دولت و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را مرتب غیرقانونی می‌خوانند و طرحی دیگر را که دردی از کشاورزان درمان نمی‌کند و مجوزهای زیست محیطی را نیز ندارد، طرح موضوع می کنند.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا