هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای است/ صدای واحد دفاع از حقوق ملت ایران در مذاکرات

محمد آشوری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ایران با تیم کامل در مذاکرات هسته‌ای در وین حاضر شده است و خواستار انجام مذاکره‌ای همه‌جانبه و رو به جلو است.

وی افزود: تجربه تاریخی ملت ایران از جمله در ماجرای برجام نشان داده که غربی‌ها همیشه در مسیر نادرستی بوده و عملا به تعهدات خویش پای‌بند نیستند.

نماینده مردم هرمزگان با تصریح بر این که غربی‌ها باید فضای بی‌اعتمادی میان ایران با ۱+۵ را جبران کنند، خاطرنشان کرد: غرب مسؤول به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای در این دوره است و آنان بودند که با بی‌اعتبار کردن برجام، بزرگ‌ترین ضربه را به این توافق بین‌المللی زدند.

آشوری گفت: منطق ایران در مذاکرات روشن و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان نیز با رویکرد رسیدن به توافق در این مذاکرات حاضر شده اما این که طرف‌های مقابل بخواهند بار دیگر با زیاده‌خواهی و طرح موضوعات غیرقابل مذاکره نظیر امنیت و اقتدار منطقه‌ای ایران و توانمندی‌های دفاعی، راه مذاکرات را منحرف کنند، عملا در این مسیر، سنگ‌اندازی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صدای واحدی اکنون از درون کشور در مورد مذاکرات هسته‌ای وجود دارد و آن رسیدن به یک توافق خوب در جهت دفاع از حقوق ملت ایران است و طرف‌های غربی باید برای احیای اعتبار جهانی به توافق‌نامه‌های بین‌المللی از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/ ق

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا