چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری همیشه پیگیر تحقق مسائل شهری است

نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری همیشه پیگیر تحقق مسائل شهری است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه‌سازی، ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک را بر آنانی که از کیان کشور دفاع کردند تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: پیشاپیش عید سعید فطر، عید طهارت و پاکی عید شکرگزاری را به همه مؤمنین و شهروندان شهرکرد تبریک عرض می‌نمایم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شد و در این راستا مدیریت‌شهری شهرکرد با حرکت جهادی در مسیر اولویت‌ها، فعالیت‌های عمرانی، سازندگی، فرهنگی و… شهر را مورد توجه قرار می‌دهد.

حیدری از نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، مجمع نمایندگان مجلس استان در شورای‌ اسلامی نهایت تشکر و قدردانی را کرد و افزود: این بزرگواران همیشه پیگیر تحقق مسائل مدیریت‌شهری و پشتیبان اعضای شورای شهر بوده‌اند و نظر بسیار مساعدی دارند که انتظار داریم در ادامه نیز با ارائه نظرات و حساسیت‌هایشان ما را تنها نگذارند و بهره‌مند سازند.

ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به بافت شهری

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری بویژه میراث فرهنگی، راه و شهرسازی استان باید به بافت مرکزی شهر، بافت تاریخی چالشتر و طرح‌های توسعه‌ای شهرکرد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد به تفکیک ضمن ارایه گزارش عملکرد به تبیین برنامه های سال جاری و اهداف مدیریت‌شهری مرکز استان در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان پرداختند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا