کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به دانشگاه رفت/حسینی: دشمن از بصیرت انقلابی دانشجو می‌ترسد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشکده فنی دختران و پسران یاسوج حضور یافت.

 آیت‌الله حسینی در دیدار با دانشجویان و همچنین اساتید این دانشگاه با بیان اتفاقات مهم نهضت امام خمینی از ۱۶ آذر به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت دانشجویان نقش مهمی در به پیروزی رساندن انقلاب داشته‌اند و در بعد از انقلاب نیز در همه صحنه‌ها حضور دانشجویان چشمگیر بابصیرت و انقلابی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم منحوس پهلوی به شدت از دانشجویان واهمه داشت و به همین خاطر در روز ۱۶ آذر دانشجویان انقلابی را به شهادت رساند که تا همیشه این روز و شهادت این سه فرزند گرانقدر ایران اسلامی گرامی داشته می‌شود.

آیت‌الله حسینی در ادامه به وظیفه دانشجویان در برهه امروزی اشاره کرد و گفت دشمن با همه توان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده که می‌بایست دانشجویان با بصیرت انقلابی خود هم در عرصه علمی و هم در سایر عرصه‌ها به خصوص در حوزه فرهنگی دشمن را به عقب رانده تا روز به روز بر عزت این مملکت افزوده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا