خراسان رضوی

نماینده ولی فقیه در سپاه: بزرگ‌ترین خطر ارتجاع است

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه امشب در مدرسه علمیه آیت الله خویی مشهد خاطرنشان کرد: ببینیم امروز فاطمه (س) چه چیزی از ما میخواهد، یکی از بحث های جدی همین است که امروز بتوانیم الگوگیری صحیح داشته باشیم. اگر درست تبیین کنیم می بینیم نه فقط حجت خدا، بلکه همه ائمه شاگرد مکتب زهرا(س) هستند. کربلا نیز از فاطمه(س) الگو گرفته است.

وی افزود: امروز الگوگیری از حضرت زهرا در جهاد روشنگری است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: روحانیت رسالت خود را معرفی و پیاده سازی دین خدا میداند. این از شئون ائمه بوده است که الان به عهده ما است.

وی با بیان اینکه یکی از اقتضائات شناخت صحیح از شرایط زمان است، تاکید کرد: اول باید معاینه کنید تا بتوانید تشخیص دهید، ائمه نور واحد هستند اما چرا اقدامات متفاوت هستند؟ این ها به خاطر معاینه مستمر است. هر روز دشمن چهره ای به خود دارد. باید بلد باشید بشناسید و بجنگید. روحانیت برای پیاده سازی صحیح دین و دفاع از دین باید دائم معاینه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جبهه استکبار ۴۲ سال است که شکست خورده است، یکی از ابعاد بصیرت این است که تا الان را ارزیابی کنید و ببینید انقلاب فراز و نشیب داشته اما توقف نداشته است. سختی دیده ایم اما انقلاب سنگر های بزرگی را فتح کرده است.

وی افزود: سنت الهی این است که همیشه در برابر مومنین، شیاطین جن و انس هستند. بزرگترین دشمنی، دشمن با ماهیت دینی انقلاب است، مهم ترین چیزی که دشمن برای ضربه زدن به آن در سال ۸۸ متمرکز شدند ماهیت دینی انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: امروز تهاجم اصلی دشمن همان تهاجم صدر اسلام است. امروز خطر بزرگ خطر ارتداد و ارتجاع از انقلاب است.

وی در ادامه گفت: دشمن دنبال این است گفتمان انقلاب را کمرنگ کند. دشمن به این نتیجه رسیده است که همانطور که در صدر اسلام مردم را به جان هم انداختند و بعد از رحلت پیامبر کارگردانی یهود و هنرپیشگی بعضی از صحابه اسلام را به آن روز انداخت، مسلمانان به جان حاکمیت دینی بیفتند و اسلام را مسلمانان سر ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه گفت: مردم مدینه حمله به خانه حضرت زهرا(س) را دیدند اما واکنشی نشان ندادند. این ها همه درگیر دنیاگرایی نبودند. فقط برخی نتوانستد مسئله را بفهمند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن تلاش میکند اسلام که موتور انقلاب است را خاموش کند، خاطر نشان کرد: مراقب باشید گرفتار خطر ارتجاع نشوید، خدا به ما هشدار می دهد، بزرگ‌ترین خطر همین ارتجاع است.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری آن چیزی که ۹ دی ۸۸ اتفاق افتاد و طراحی آن بیش از ده سال طول کشید همین خطر ارتجاع بود، میخواهند پوسته را حفظ کنند، اما همین مسلمانان به جان اسلام بیفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: خسته کردن مردم، غیرموفق نشان دادن گفتمان و غیر کارآمد معرفی کردن دین در اداره جامعه، تغییر ذائقه فرهنگی، اقتدارزدایی و دگرگونی ارزش ها از سرفصل های دشمن است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا