سمنان

نماینده گرمسار: با توهین‌کنندگان به خانواده سردار سلیمانی قاطع برخورد کنید

به گزارش برگزیده های ایران از گرمسار، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی تأکید کرد: اخیراً در فضای مجازی و در یکی از کانال‌های تلگرامی فعال در شهرستان‌های گرمسار و آرادان که سابقه انتشار مطالب توهین‌آمیز به شخصیت‌ها و افراد را دارد، مطلبی دور از ادب نسبت به یادگار شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی منتشرشده که احساسات مردم شریف شهرستان‌های گرمسار و آرادان و دوستداران آن شهید والامقام و این کشور و نظام را جریحه‌دار کرده است.

او افزوده است: در عظمت شخصیت و عملکرد شهید حاج قاسم سلیمانی که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون سال‌ها مجاهدت و ایثار مخلصانه و شجاعانه ایشان و هم‌رزمانش است، همین بس که امروز شهید قاسم سلیمانی نه‌تنها بین میلیون‌ها ایرانی وطن‌پرست و غیرتمند عزیز شمرده می‌شود؛ بلکه برای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان نیز شخصیتی مقدس و شایسته تکریم و احترام است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احترام به یادگار و دختر شجاع و بزرگوار ایشان نیز که هم همنام حضرت زینب (س) است و هم بعد از شهادت پدر و در خونخواهی و ادامه راه ایشان رفتاری زینب‌گونه داشته، خواسته مردم و دوستداران آن شهید عزیزمان است.

مطهری تصریح کرد: چنین اقدامات مذبوحانه‌ای نه خدشه‌ای به جایگاه رفیع آن دلاورمرد تاریخ ایران وارد خواهد کرد و نه ذره‌ای از عزت و شأن والای خانواده عزیز ایشان بین مردم قدرشناسمان کم خواهد کرد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرده است: انتشار این مطلب هتاکانه را محکوم کرده و لازم میدانم مسؤولان امر و نهادهای امنیتی و قضایی ذی‌ربط هرچه سریع‌تر نسبت به برخورد قاطع و قانونی با منتشرکنندگان آن اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا