لرستان

نهضت آموزش رسانه‌ای به صورت تخصصی برگزار می‌شود/ ایجاد پکیج‌های جریان‌سازی خبری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، رضا مریدی اصل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهضت آموزش رسانه‌ای به صورت تخصصی در دست اقدام سازمان بسیج رسانه لرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در هفته‌های آتی برنامه‌های دقیق و تخصصی آموزشی مورد نیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخش‌های مختلف با حفظ پروتکل‌های بهداشتی بصورت حضوری و عملی برگزار نماید.

مسوول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه در کنار برنامه‌های فوق، دوره‌های مختلف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی انجام خواهد شد، افزود: همچنین در این برنامه در خصوص نقش مهم و موثر رسانه‌ها در حل مشکلات استان  و ارائه راهکارهای مختلف در حوزه‌های فرهنگی به نهادهای مربوط تاکید خواهد شد.

مریدی اصل بر حفظ اتحاد و انسجام جریان‌سازی رسانه‌ها در پیگیری مطالبات به حق مردم از مسئولین تاکید و تصریح کرد: بسیج رسانه با تمام توان از خبرنگاران و رسانه‌های مطالبه‌گر حمایت خواهد نمود.

وی، برگزاری تورهای رسانه‌ای بسیج رسانه برای خبرنگاران جهت بازدید از پروژه‌های استان را از اهم برنامه‌ها برشمرد و گفت: به زودی این تورهای رسانه برگزار خواهند شد.

مسوول بسیج رسانه لرستان با تاکید بر حفظ شانیت خبرنگاران، خاطرنشان کرد: از اینکه بلافاصله با انتشار خبر انتقاد صحیح از عملکرد یک مسوول، خبرنگار در چرخه شکایت قرار می‌گیرد، صحیح نبوده چنانچه و شکایتی صورت بگیرد باید از طریق هیات منصفه مطبوعات مطرح گردد.

مریدی اصل، هماهنگی مسوولان استان را جهت ایجاد پکیج‌های جریان‌سازی خبری لازم دانسته و افزود: چنانچه دستگاهی می‌خواهد در مورد خاصی که مربوط به مردم بوده اقدامی انجام دهد، بهتر است از قبل برای رسانه‌ها کاملا شفاف‌سازی نمایند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا