Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
نهم دی روز شکست آشوبگران و خواص بی‌بصیرت بود - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

نهم دی روز شکست آشوبگران و خواص بی‌بصیرت بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان به مناسبت یوم‌الله نهم دی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امام خامنه ای مد ظله العالی: «صد‌ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده‌ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روزحماسی (نهم دی) یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.»

مسلمانان آگاه و شیعیان جهان بیش از ۱۴۰۰ سال بود که با حسرت فراوان از کوته بینی و بی بصیرتی کوفیان و دنیاگرایی و جهالت به ظاهر مسلمانانی که وقایع تلخ و خیانت‌های حکمیت و جمل و نهروان و شهادت مظلومانه مالک اشتر و تنهایی و صلح تحمیلی امام حسن (ع) و وقایع عاشورا را رقم زد؛ یاد می‌کردند و حسرت می‌خوردند. اما بصیرت و حرکت میلیونی و کم سابق مردمی در نهم دی ۸۸ باعث شد تا داغ جگرسوز بی بصیرتی‌های کوفیان دوران را با ناکام گذاشتن فتنه معاویه صفتان زمانه التیام بخشد.

آری قیام مختارگونه مردم در نهم دی باعث شد تا بار دیگر پایه‌های کاخ سفید مثل کاخ سبز معاویه به لرزه در آید و همه توطئه‌ها و تبلیغات معاویه گونه و چند ماهه آنها را به یک باره خنثی سازد.

نهم دی چهره واقعی سقیفه نشینان انقلاب اسلامی و تشنگان قدرت را در قالب سران دنیاپرست و قدرت طلب فتنه نمایان کرد.

در جریان فتنه ۸۸ قبل از اینکه فریاد «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» حسین زمان بلند شود؛ فریاد لبیک یا خامنه‌ای امت گوش حرامیان و فتنه گران و حامیان خارجی آنها را کر کرد.

در نهم دی از پیر و جوان واز کودک شش ماهه تا طفل سه ساله و حبیب بن مظاهرها و جانبازان ویلچری و شیمیاپی آمده بودند تا به همه شیاطین و یزیدیان زمانه بگویند حسین زمان و اصل ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند و با دل و جان خود از راه امام حسین و فرزندش حمایت می‌کنند‌.

آری نهم دی نقطه شروع شکست آشوبگران و لشگر و پیاده نظام عمر بن سعد زمانه و همه تکفیری‌ها و داعشی‌های وطنی و آمریکائی و خواص بی‌بصیرتی بود که سودای ملک ری و حاکمیت بر ام القرای اسلامی را در سر داشتند.

در نهم دی همه حسینیان زمان به خروش آمدند تا رقص و پایکوبی ابوسفیانی‌های دوران در روز عاشورا را به عزای یاس و ناکامی تبدیل کنند و همه ی طراحی ها و نقشه‌های ده ساله آنها را به یک باره نقش بر آب کنند.

براستی که نهم دی ۸۸ بوی ۲۲ بهمن ۵۷ را دارد زیرا بار دیگر در زمستان فتنه و ظلم؛ درخت انقلاب شکوفه باران شد و روسیاهی بر ذغال سیاه فتنه و بی بصیرتی خواص و حامیان خارجی آنها باقی ماند.

آری قیام مردمی نهم دی یک مانور آخر الزمانی از یاوران نایب ولی عصر (عج) بود. 

در پایان ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان اعلام می داریم که همگام با امت مسلمان در سالروز یوم الله نهم دی و شهادت مالک اشتر زمانه یعنی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ؛ با حضور در مراسم این ایام الله؛ بار دیگر با رهبر فرزانه و آگاه انقلاب تجدید عهد می‌کنیم تا بنا به فرموده امام خمینی (ره) با پشتیبانی از اصل ولایت فقیه به مملکتمان آسیبی نرسد و بار دیگر با مشتشهای گره کرده خود فریاد می‌زنیم: «مرگ بر آمریکا» ؛ «مرگ بر اسرائیل» ؛ «مرگ بر انگلیس» ؛ «مرگ بر آل سعود خبیث».

والسلام علی عبادالله الصّالحین

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا