اردبیل

نهم دی صحنه باشکوه غیرت دینی و بصیرت عاشورایی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حسن نوری عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون حضرت معصومه(س) پارس‌آباد اظهار کرد: تاریخ گواهی می‌دهد که حماسه خروشان ملت ایران در ۹ دی، یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهداء(ع)، عزاداران حسینی، نظام اسلامی و ولایت فقیه در مقابل اصحاب فتنه و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل ولایت فقیه بود و برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

وی افزود: در سایه منویات مقام معظم رهبری، مکتب الهی انقلاب اسلامی را زنده و پویا نگه خواهیم داشت و هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد وقفه‌ای در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ساختن تمدن نوین اسلامی ایجاد گردد.

فرمانده سپاه پارس‌آباد ادامه داد: نهم دی‌ همواره نماد هوشیاری و تعصب دینی و دفاع از حریم مقدس ولایت و مرجعیت و نشانه روشن پیوند ناگسستنی قلوب عاشق با تمامیت فرهنگ عاشورایی است و پیروزی مردم در فتنه ۸۸ با برکت ولایت، رهبری و آگاهی مردم حاصل شد.

جنایت بزرگ به ‌شهادت رساندن سردار دل‌ها فراموش شدنی نیست

نوری بیان کرد: سیزدهم دی‌ماه دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز جنایت بزرگ و گناه نابخشودنی تروریسم دولتی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل در به ‌شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای میهن اسلامی را از یاد نخواهند برد.

وی با تأکید بر این نکته که یادواره‌ها باهدف آشنایی دانش‌آموزان و فرهنگیان با فرهنگ و سیره شهدا برگزار می‌شود، گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایران اسلامی از امنیت و سربلندی برخوردار است و یاد و نام پرافتخار حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم برای همیشه در جامعه باقی خواهد ماند.

فرمانده سپاه پارس‌آباد با اشاره به اینکه اگر فرهنگ شهادت را به فرزندانمان یاد ندهیم در دوران زندگی خود همه چیز را از دست خواهند داد، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند آینده فرزندان را تضمین کند.

نوری اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ما نباید بگذاریم شهدا در پیچ و خم روزگار فراموش شوند و وظیفه ما مسؤولان و معلمان این است که این ارزش‌ها را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا