گلستان

نورمفیدی: مردم از نوسان قیمت‌ها و وضعیت اقتصادی رنج می‌برند/ درایت «رییسی» قابل لمس است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی بعد از ظهر امروز بعد از ظهر امروز در آیین تکریم هادی حق‌شناس استاندار سابق گلستان و معارفه علی‌محمد زنگانه استاندار جدید گلستان که امروز سه‌شنبه چهارم آبان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود،‌ اظهار کرد: اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های استاندار پیشین گلستان آقای حق‌شناس مردمی بودم وی است که در نظام مقدس اسلامی این اصل از ضروریات است.

وی ادامه داد: به آقای زنگانه استاندار جدید گلستان تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم و دعا می‌کنیم بتواند مشکلات زیربنایی استان را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری سال‌ها بر آن تاکید دارند مسائل اقتصادی است که نشان می‌دهد این یک اصل است.

نورمفیدی بیان کرد: فرامین رهبری نشان می‌دهد تولید، ریشه و اساس حل مسائل اقتصادی است.

وی افزود: نفت سرمایه‌ است و ما باید اقصادمان را از نفت جدا کنیم و در این راه باید اقتصاد از دست دولت‌ها خارج شود و دولت‌ها فقط باید نظارت و راهنمایی کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: وضعیت معیشت مردم، گرانی‌ها، تغییر قیمت‌ها در یک روز و شب مردم را دچار مشکل کرده و مردم از این مسائل رنج می‌برند.

نورمفیدی متذکر شد: اگر به فرعیات مشغول باشیم نمیتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی افزود: انتظارم از دولت و آقای رئیس جمهور که در عمل هم نشان دادند به مسائل اقتصادی توجه دارند، این است که به مسائل اقتصادی ویژه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در‌گلستان تصریح کرد: استاندار جدید گلستان هم باید تیم اقتصادی بسیار قوی تشکیل دهند تا با توجه به اقتصاد بتوان مشکلات را حل کرد.

نورمفیدی گفت: کسانی که واقعا اهل تولید هستند بسیار مشکل دارند و بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره که در استان ما زیاد است باید به اتمام برسد تا استان یک حرکت رو به جلو داشته باشد.

وی افزود: وحدت یک تاکتیک نیست یک اصل قرآنی است و این مسئله‌ای است که من ۴۰ سال همیشه می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در‌ گلستان بیان کرد: اختلاف شیعه و سنی یکی از حربه‌هایی است که در ایران بتوانند نا آرامی ایجاد کنند و گسل به وجود بیاورند.

نورمفیدی تاکید کرد: من باید بازهم از رئیس جمهور آقای رئیسی تشکر کنم که بارها تاکید کردند من رئیس جمهور همه گروه‌ها و همه مذاهب و آحاد مردم هستم که این حاکی از درایت رئیس جمهور است.
وی اضافه کرد: انتخاب فرمانده نیروی دریایی ارتش از بین اهل سنت توسط مقام معظم رهبری نشان‌دهنده درایت و تیزهوشی و نگاه ارزشمند ایشان دارد که من از رهبر معظم انقلاب تشکر ویژه دارم.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: خلیج گرگان در حال نابودی است و من اعلام خطر می‌کنم چون در آینده مشخص نیست چه پیش بیاید.

نورمفیدی گفت: با اینکه احیای خلیج گرگان مصوبه دارد و اقدامات حل مشکل مشخص شده چرا تاکنون انجام نشده است.

وی بیان کرد: ۲۰ سال است من به دنبال توسعه جزیره آشوراده هستم چون توسعه این جزیره سکوی پیشرفت استان گلستان است و من این موضوع را از شما به عنوان وزیر کشور می‌خواهم که پیگیری کنید تا اجرایی شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/ر




سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا