اصفهان

«نوروزی» معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، حسین هرسیج سرپرست دانشگاه اصفهان طی حکمی رضاعلی نوروزی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی را به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه منصوب می‌شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده اینجانب به مقام عالی وزارت تحت عنوان دانشگاه جامعه محور و تمدن­‌ساز، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های دانشگاه و همکاری و هم‌افزایی اساتید، کارکنان و دانشجویان، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ساماندهی مناسب امور مربوط به دانشجویان و سایر ماموریت‌ها و امور محوله با رویکرد تحول­گرا و دانش بنیان، موفق باشید.

دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه اصفهان، نماینده وزات علوم، تحقیقات و فناوری در هیات نظارت بر تشکل‌ها، نماینده هیات اجرایی جذب و دبیر کانون دانشگاهیان از جمله سوابق معاون جدید دانشجویی دانشگاه اصفهان است.

همچنین سرپرست دانشگاه اصفهان در حکمی محمد ربانی عضو هیات علمی دانشکده علوم و فناوری‌های زیستی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا