گلستان

نوروزی: کیفیت‌بخشی در صنعت خودرو ایران ضروری است

رحمت‌الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: عدم کیفیت مناسب در صنعت خودروی ایران سبب نارضایتی بسیاری از مردم ایران و حتی برخی از کشورهای وارد کننده خودرو ایرانی شده است.

وی تصریح کرد: به نظر بنده کیفیت‌بخشی در صنعت خودرو باعث تحول اساسی و بنیادی در این صنعت  شده و این تحول در صادرات خودرو کشور به کشورهای دیگر نیز  تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحول در صنعت خودروسازی کشور به منظور حفظ جان هموطنان امری مهم و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: اگر مسوولان امر نتوانند مشکل کیفیت خودروها را حل کنند، خود یکی از عوامل مرگ‌ومیر هموطنان در جاده‌های کشور به دلیل خودروهای بی‌کیفیت خواهند بود.

نوروزی بر به روز شدن فناوری‌های تولید خودرو  براساس علم روز خودروسازی برای جلوگیری از آلایندگی و مصرف پایین سوخت تاکید کرد و یادآور شد: تکنولوژی تولید برخی خودروهای داخلی قدیمی است خودروسازان باید با انتقال تکنولوژی نسبت به احیای این صنعت اقدام کنند.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید کیفیت خودروهای ایرانی با استاندارد جهانی برابری کرده و در کنار کیفیت‌بخشی ایجاد بازار رقابتی نیز در کاهش قیمت خودرو موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: وزارت‌ صمت قول ارتقاء کیفیت تولید خودرو را داده و امید می‌رود این تحول در کیفیت خودرو انجام شده و همچنین این وزارتخانه بر صنعت خودرو کشور نظارت دقیق و جدی داشته باشد.

انتهای پیام/۲۳۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا