هرمزگان

نوسازی تاسیسات گردشگری روستایی قشم با تسهیلات کم بهره

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، علیرضا امری عنوان داشت: کمک به بهبود فرآیند اقتصاد در جامعه محلی جزیره با کمک به فعالان این عرصه و ارائه تسهیلات کم بهره، توسعه گردشگری در روستاها را رونق می بخشد.

وی ادامه داد: باتوجه به اعطای حکم این مدیریت از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و استقلال این جایگاه نسبت به استان، بخشی از بروکراسی اداری برای تایید و معرفی به استان کاهش یافته و علاقمندان می توانند با سرعت بیشتری از این مزایا بهره مند شوند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم بر برنامه ریزی جهت رونق گردشگری با محوریت جامعه محلی و روستاهای جزیره تاکید کرد و گفت: این تسهیلات شامل همه فعالان گردشگری روستایی جزیره به ویژه بوم گردی ها، کارگاه های صنایع دستی  و کلوپ های تفریحات دریایی خواهد شد.

 در این جلسه علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم، مجید بلند نظر، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان، مجتبی پورآذری، رییس صندوق کارآفرینی امید شهرستان قشم و مهدی حمزه پور، مسوول اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان حضور داشتند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا