آذربایجان غربی

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل را به‌عنوان یکی از چالش‌ها مورد توجه داریم

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل را به‌عنوان یکی از چالش‌ها مورد توجه داریم

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در نشست صمیمی با صنوف حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه صنوف حمل و نقل جاده‌ای ظرفیت بزرگ توسعه استان آذربایجان‌غربی هستند، گفت: به مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل اشرافیت دارم و برای حل آنها تلاش خواهم کرد.

وی افزود: استان آذربایجان‌غربی با دارا بودن ۵ مرز زمینی به آسیا و اروپا و همچنین زیرساخت‌های حمل و نقلی داخلی، یکی از قطب‌های مهم حمل و نقل در کشور است و انجمن‌های حمل و نقل به عنوان بازوان اجرایی این شاخه عملکرد مناسبی در طول ادوار گذشته داشته اند.

دست نشان خاطر نشان کرد: برای حل چالش‌های پیش روی فعالان حوزه حمل و نقل از جمله نوسازی ناوگان باید با تعامل و همکاری تنگاتنگ اقدام کنیم بطوریکه در روزهای آتی نیز با تفکیک کلیه حوزه‌های حمل و نقل مشکلات را احصا خواهیم کرد تا نسخه لازم برای تسهیل روند فعالیت در بخش حمل و نقل جاده ای استان و کاهش موانع و مشکلات تدوین و عملیاتی گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: جلسات مستمر و ماهانه با کلیه صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان به تفکیک و بصورت تخصصی برگزار خواهد شد چراکه این ارتباط لازمه پویایی حمل و نقل و شتاب توسعه اقتصادی است.

دست نشان گفت: مجموعه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دو بال یک پرنده است که مکمل یکدیگرند و تعامل‌ها باید در راستای پیشبرد اهداف سازمان باشد و از کلیه فعالان این حوزه می‌خواهم تا همدلی، مودت و تعامل را حفظ کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا