اصفهان

نویدکیا: بازیکنان پیکان جسورانه فوتبال بازی می‌کنند/ به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: در مورد بازی با فردا، روند این تیم را آنالیز کردم و آن‌ها نیز همانند ما دو بازی آخر خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: پیکان تیم فوق‌العاده جوانی است که جوانان با انگیزه‌ای دارد و خیلی جسورانه فوتبال بازی می‌کنند و این یک واقعیت است که این تیم می‌تواند خیلی برای تیم‌های دیگر خطرناک باشد و این جسارت نشان دهنده است این است که یک فلسفه خوبی مجتبی حسینی برای این تیم ایجاده کرده است.

نویدکیا ادامه داد: پیکان از لحاظ تاکتیکی فوق‌العاده قوی است و شانسی فوتبال بازی نمی‌کنند و می‌دانند از فوتبال چه می‌خواهند و تمام تلاش خود را می‌کنند که خواسته‌های سرمربی را انجام دهند و فکر می‌کنم تیم خیلی خوبی هستند.

سرمربی سپاهان گفت: در آینده در فوتبال ایران از بازیکنان با استعداد پیکان بیشتر خواهید شنید و امیدواریم ما هم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم همانطور که در هفته‌های گذشته نیز بازی‌های نسبتا خوبی انجام دادیم اما باید واقعیت را هم باور کنیم که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید باور کنیم که باید گل بزنیم و امتیاز کسب کنیم چرا که اگر این کار را نکنیم قطعا به مشکل خواهیم خورد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فردا هواداران بازی خوبی را شاهد باشند و بتوانیم نتیجه خوبی را بگیریم؛ از هواداران هم به خاطر حمایت‌هایشان که تیم را در این شرایط همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا