اصفهان

نویدکیا: هوادار لیگ را شگفت‌زده کرده است/ امیدوارم هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهران اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم، بازی ۲ هفته اول تیم هوادار را کامل دیده‌ایم و فکر می‌کنم به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده این تیم با نوع فوتبالش لیگ را شگفت‌زده کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: سبک بازی آن‌ها نشان می‌دهند که ایده‌های بزرگی دارند و می‌خواهند تیم مقتدری باشند، نوع بازی مالکیت توپ و حرکاتشان برای حمله و دفاع نشان می‌دهد تیم خوبی هستند.

وی تصریح کرد: عنایتی خیلی خوب با این تیم کار کرده است و لیگ یک را با قدرت به اتمام رساندند و با همان دیدگاه به لیگ برتر آمدند، تیم خود را تقویت کردند و قطعا برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز باشند.

نویدکیا ادامه داد: باید به خاطر کسب امتیاز تلاش زیادی کنیم و باتمرکز بالا بازی کنیم، نقاط قوت هوادار را پوشش دهیم و از ساختار تاکتیکی خودمان استفاده کنیم تا امتیازات خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومان تیمش گفت: پورقاز مصدومیت جزئی داشت که برطرف شده است و مشکلی ندارد، مصدوم خاصی نداریم، مشکل داوود رجبی نیز برطرف شده است و از هفته بعد می‌تواند در لیست باشد.

وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: همه ورزشی‌ها در مورد این موضوع صحبت می‌کنند، ورزش بدون هوادار لذتی ندارد، همه دلشان می‌خواهد که هواداران باشند؛ امروز بانوان برای جشن سپاهان جدا نشسته‌اند و جای خوشحالی دارد و امیدوارم روزی برسد که همه بتوانند به استادیوم بیایند و تیم خود را تشویق کنند و امیدوارم کرونا زودتر تمام شود و مردم به ورزشگاه بیایند و روزمره زندگی را بگذرانند.

نویدکیا خاطرنشان کرد: دلم می‌خواهد تیم از عقب بازی‌سازی کند و می‌دانیم هوادار خوب پرس می‌کند، این هیچ تأثیری در بازی ما ندارد و سعی می‌کنیم خیلی خوب از پرس خارج شویم و فوتبال حرفه‌ای همین است و به خاطر پرس خوب یک تیم تاکتیک خود را عوض نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: تیم‌ها باید با ساختار همیشگی که تمرین کرده و نقطه قوت آن‌هاست بازی کنند و کار خودشان را انجام دهند، هوادار تیم خوبی است و مشخص است کار کرده و دیدگاه درستی از فوتبال دارند؛ باید هوشمندانه بازی کنیم و از عقب پاس‌های خوب بدهیم تا فضاها را در اختیار بگیریم.

وی همچنین عنوان کرد: بازی سختی خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز خوبی بگیریم، این واقعیت است که هیچ تیمی کامل نیست و هر تیمی نقطه ضعف نیز دارد و فرقی نمی‌کند کدام تیم باشد.

نویدکیا در پایان گفت: باید سعی کنیم نقاط قوت آن‌ها را پوشش دهیم و از نقاط ضعف استفاده کنیم و این دیدگاه هوادار نیز هست، ۲ بازی قبلی را دیده‌ایم و خوب آنالیز کرده‌ایم، روز مسابقه تعیین‌کننده است که بازیکنان در چه شرایطی باشند و امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم در زمین بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا