Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
نویدکیا: 3 باخت بچه‌ها را تحت فشار گذاشته بود/باید نگران تیم‌هایی بود که موقعیت‌سازی نمی‌کنند - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

نویدکیا: ۳ باخت بچه‌ها را تحت فشار گذاشته بود/باید نگران تیم‌هایی بود که موقعیت‌سازی نمی‌کنند

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی مقابل پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر، عنوان کرد: در مورد بازی نیمه اول بازی نسبتا معمولی از طرف ما بود اما از طرف پدیده نیمه فوق العاده‌ای بود. سعی کردند تمام فضاهایی که می‌توانستیم استفاده دهیم پوشش دهند و اجازه ندادند هافبک ما بازی‌سازی کند و خوب توپ بگیرد که نسبتا موفق بودند. موقعیت‌هایی داشتیم، نیمه اول توپ دست ما بود و سعیی کردیم بازی سازی کنیم اما نتوانستیم موقعیت زیادی ایجاد کنیم.  

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان کرد: البته این اتفاق طبیعی است چون ۳ باخت پشت سر هم داشتیم و همین بچه ها را تحت فشار قرار داده بود. در نیمه دوم بچه ها را قانع کردیم نیاز به عجله نیست، ما تیم با کیفیتی هستیم و نیاز نیست با استرس و عجله بازی کنیم. نیمه دوم بچه‌ها با آرامش بیشتر سعی کردند کار کنند. فکر می‌کنم سیستم دفاعی آنها دچار مشکل مشکل شد به ما فضای لازم را به خصوص در کناره‌ها دادند. در ضربات ایستگاهی و کرنرها عجول بودند و سعی کردیم کارهایی که تمرین کرده بودیم را انجام دادیم. شاید خیلی گل نزدیم اما کارهای تاکتیکی را انجام دادیم و نیمه دوم برای ما فوق‌العاده بود. بعد از گل دوم لحظات آخر پدیده سعی کرد بازی‌هایی که هفته های قبل دیده بودیم انجام دهد اما زمان کافی نداشت. در حالت کلی باید برای نیمه اول به آنها تبریک گفت.

نویدکیا درباره اینکه چرا موقعیت‌های شما مانند بازی‌های قبلی وارد دروازه نمی‌شد و این شما را نگران نمی‌کند، گفت: طبیعی است دیشب هم گفتم هر چقدر فوتبال زیبا باشد و من هم اینجا بنشینم و بگویم تیم من مثلا اینقدر موقعیت داشته فایده ندارد و توجیه است، توپ باید وارد دروازه شود. تیم من موقعیت سازی می‌کند و از دید من تیمی این گونه کار کند یعنی می‌توان به آن امیدوار بود که مشکلات را حل کند باید نگران تیم‌هایی بود که موقعیت سازی نمی‌کنند تا به نتیجه برسند. فکر می‌کنم اگر فشار از روی بازیکنان من برداشته شود و یکی دو بازی را با برد پشت سر بگذاریم بچه‌ها می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند و نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره داوری، عنوان کرد: من هیچ وقت  در این باره صحبت نمی‌کنم امروز هم همین طور.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا