لرستان

نگاه ویژه استاندار لرستان به تکمیل راه‌آهن خرم‌آباد‌_دورود_بروجرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، فرهاد زیویار در توصیف وضعیت پروژه در دست احداث راه‌آهن گفت: تکمیل پروژه راه آهن دورود_خرم‌آباد_بروجرد از برنامه‌های بسیار مهم استان است که به صورت یک بسته کامل برای تمام نقاط لرستان تعریف شده است.

وی اظهار داشت: طراحی صورت گرفته برای این پروژه به گونه ای است که از جنوب استان وارد شده و از شمال تا شرق لرستان را تحت پوشش راه آهن قرار می‌دهد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در صورت تکمیل و راه‌اندازی این پروژه، از طرف اندیمشک در خوزستان به سمت پلدختر به عنوان جنوبی‌ترین نقطه استان تا بروجرد به سمت استان مرکزی و تهران و الیگودرز به طرف استان اصفهان و شرق کشور از راه‌آهن استفاده خواهند کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: در اجرای پروژه های عمرانی باید به تناسب ظرفیت و موقعیت پروژه، به گونه‌ای عمل شود که بیشترین نقاط استان از عواید آن بهره‌مند شوند.

زیویار افزود: راه آهن مطالبه بسیار مهمی است که به مثابه شریان‌های ارتباطی عمل می‌کند و در نظر است از این موقعیت به نفع تمام مردم استان بهره‌برداری صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت این پروژه مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و رایزنی با وزارتخانه‌های مربوطه بوده که لازم است مدیران نسبت به پیگیری در تسریع امورات اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا