کهگیلویه و بویراحمد

نگرانی از ساده‌انگاری کرونا در بویراحمد/ امکانات پاسخ‌گوی مقابله با سویه جدید نیست

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، مجید احمدی در نشست امروز ستاد کرونا گفت: شیوع نوع جدید ویروس کرونا که قدرت سرایت بالایی  دارد موجب شد جلسه ویژه ستاد کرونا برگزار کنیم نگرانیم که این سویه جدید تعدادی زیادی را درگیر کند اما امکانات ما جوابگو نباشد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: سویه جدید بیشتر افراد با سن پایین را مبتلا می‌کند و بیش‌تر بین دانش‌آموزان گسترش پیدا می‌کند قدرت سرایت بالایی دارد لذا تدبیری در این خصوص اندیشیده شود‌.

وی بیان کرد: گزارشاتی رسیده که در برخی مدارس شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم نیست و ممکن است در آینده دچار مشکل شویم که با توجه به شرایط کرونایی بهتر است مدارس کمتر به صورت حضوری برگزار شود.

وی بیان کرد: سال گذشته کرونا به یک بحران تبدیل شده بود اما با تلاش‌های دولت جدید و انجام واکسیناسیون وضعیت بهبود پیدا کرده است اما هنوز تمام نشده، متاسفانه می‌بینیم مردم ساده‌انگاری و سهل‌انگاری می‌کنند اگر شرایط به همین منوال باشد در آینده با بحران مواجه می‌شویم.

احمدی خاطر نشان کرد: خدمات به کسانی ارائه شود که واکسن تزریق کردند، ضمن اینکه مردم حتما دُز سوم را دریافت کنند مراکز واکسیناسیون هم آماده ارائه خدمات به مردم باشند هیچ کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا