آذربایجان غربی

نیروهای عملیاتی شهرداری ارومیه در آماده باش قرار دارند/ رصد نقاط بحرانی برای جلوگیری از آبگرفتگی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی با اشاره به آغاز بارشها اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های قبلی هواشناسی بارش‌ها آغاز شد و نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری ارومیه نیز در آماده باش برای خدمت به شهروندان قرار دارند.

وی افزود: با توجه به تجربه سالیان گذشته امیدواریم شاهد بهترین عملکرد از سوی مدیریت شهری بوده و همچنین مردم نیز دچار کمترین مشکلات شوند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: پیشگیری از آب گرفتگی معابر و به ویژه زیرگذرها به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد چرا که تجربه نشان داده در این حوزه با مشکلاتی روبرو هستیم و باید به طور دائمی نقاط بحران خیز مورد رصد قرار گیرند.

منافی ادامه داد: تمام سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری باید در راستای رسیدگی به مشکلاتی که مردم از سامانه ۱۳۷ اعلام می‌کنند توجه ویژه داشته باشند و در اسرع وقت پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در طول هفته‌ها و ماه‌های آینده ایام بارش برف و یخبندان در پیش است، خاطرنشان کرد: نباید در نمک پاشی معابر زیاده روی کرد و در کنار برفروبی و یخ زدایی، مسائل زیست محیطی اعم از سلامتی درختان شهر و اراضی کشاورزی پایین دست شهر در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا