زنجان

نیروهای مسلح افتخار کشور هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اشاره به اینکه در دوره تحول و تعالی امیدواریم شاهد حرکت‌های خوبی باشیم، اظهار داشت: فلسفه تشکیل سازمان قضایی این است که در کنار رسیدگی به جرایم و اعمال قانون حراست و صیانت از نیروی مسلح است.
وی با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح یک اصل و خط قرمز برای نظام است، گفت: انسان در خطرات دنبال این است که پناهگاهی داشته باشد و نظامیان در واقع پناهگاه و دژهای مستحکم یک جامعه هستند.
صادقی نیارکی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) درباره اهمیت نیروهای مسلح بیان کرد: بر اساس فرمایشات ایشان زینت هر جامعه به نظامیان آن است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح موجب شده که امروز دشمن پای میز مذاکره بیاید، گفت: حاج قاسم سلیمانی شخصی بودند که دشمن از اسم ایشان هراس داشت و این در واقع قدرت نیروهای مسلح است.
وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی نیروهای مسلح زینت جامعه اسلامی است، گفت: امروز ما با افتخار از سردار سلیمانی و صیاد شیرازی یاد می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه به مبحث امنیت و اهمیت آن در نظام‌های حقوقی مختلف اشاره کرد و افزود: هر قدر امنیت برای ما مهم است به همان میزان حافظان امنیت اهمیت دارند و باید آن‌ها را احترام کرد.

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه برای حفظ اقتدار و شأنیت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی یک سازمان به عنوان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای رسیدگی تخصصی و فنی به جرائم نیرو‌های مسلح شکل یافته است، گفت: امروز نیرو‌های مسلح افتخار کشور هستند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیرو‌های مسلح از جمله شهید بابایی و شهید صیاد شیرازی بیان کرد: نیرو‌های مسلح مایه افتخار کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه توفیق در امور در سایه تعامل محقق می‌شود، ادامه داد: سازمان قضایی نیز باید تعامل خوبی با سایر سازمان‌ها داشته باشد که الحمدالله دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که در نیرو‌های مسلح باید مورد توجه باشد، پیشگیری است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/م


 2022-01-08 10:06:40

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا