قزوین

نیمی از جایگاه‌های بنزین در استان قزوین فعال هستند/ جایگاه‌های تعطیل تا پایان امشب فعال می‌شوند

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری برگزیده های ایران در قزوین گفت: با توجه به اختلالی که از حوالی ظهر امروز در سامانهٔ سوخت سراسر کشور به‌وجود آمد و سامانهٔ سوخت از مدار خارج شد، این مشکل از ساعت حدود ۱۱،۳۰ الی ۱۲ در استان قزوین نیز بروز کرد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از این موضوع هماهنگی‌های لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی صورت گرفت که امر سوخت‌رسانی به مردم با اختلال مواجه نشود.

حبیبی عنوان کرد: تاکنون حدود ۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان وارد چرخهٔ تأمین سوخت شده و عملاً امکان تحویل سوخت به مردم در آن‌ها فراهم است، البته اکنون این کار به‌صورت آفلاین و با نرخ آزاد یعنی بنزین لیتری ۳ هزار تومان و گازوئیل نیز ۶۰۰ تومان در حال انجام است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون همکاران فنی ما در مجموعهٔ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در حال فعالیت هستند تا بتوانیم تمامی جایگاه‌های سوخت را تا پایان امشب وارد چرخهٔ فعالیت کنیم و مشکلات آن‌ها رفع شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: طبق رصد و ارزیابی‌هایی که داشته‌ایم مشکل خاصی در سطح استان نداریم و خوش‌بختانه مردم و جایگاه‌داران همراهی‌های لازم را داشته‌اند.

حبیبی اظهار کرد: در حال حاضر چند نکته حائز اهمیت است، نکتهٔ نخست این‌که پیش‌بینی می‌شود به‌زودی مشکل سامانه رفع شود و مجدداً روال عادی تحویل سوخت را از طریق جایگاه‌های سوخت در سطح استان داشته باشیم، بنابراین نگرانی در این خصوص وجود ندارد، نکتهٔ دوم این‌که هیچ‌گونه کمبود سوختی در جایگاه‌ها نداریم و به اندازهٔ کافی بنزین در جایگاه‌های استان تأمین شده است، در نقاطی هم که کمبودی وجود داشته است بناست سریعاً سوخت موردنیاز تأمین شود و مشکلی در این خصوص نیز وجود ندارد.

وی یادآور شد: هیچ‌گونه افزایش قیمت سوخت را نخواهیم داشت، زیرا در رابطه با این موضوع شایعاتی مطرح شده است، سهمیهٔ سوخت یارانه‌ای نیز کاملاُ محفوظ است و به محض این‌که سامانه مجدد فعال و عادی شود، مردم می‌توانند از سهمیهٔ یارانه‌ای سوخت استفاده کنند.

این مسؤول عنوان کرد: تقاضا داریم مردم هیچ‌گونه نگرانی خصوص سوخت نداشته نباشند، حداکثر تا پایان امشب جایگاه‌ها کاملاً فعال می‌شوند و حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده نیز سامانهٔ هوشمند جایگاه‌های سوخت فعال خواهد شد تا مردم بتوانند به‌صورت آنلاین سوخت یارانه‌ای و آزاد را دریافت کنند.

وی در پایان تأکید کرد: در جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز اختلالی وجود ندارد و این جایگاه‌ها کاملاً فعال هستند.

انتهای پیام/  


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا