خراسان رضوی

نیکزاد: دولت باید ارزش پول ملی را حفظ کند/ دولت در موضوع واکسن و عدم استقراض از بانک مرکزی شاهکار کرد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی مسئولان و مدیران بسیج سازندگی سپاه های استانی و مجمع جهادگران سراسر کشور که امروز در مشهد برگزار شد، خاطرنشان کرد: عده‌ای خرده می‌گیرند که چرا برای دعوت از فردی در انتخابات، در مجلس ۲۲۰ امضا جمع کردند. ما به دو دلیل این کار را انجام دادیم. اول می‌خواستیم اخلاق حکمرانی تغییر کند و تقویت سرمایه اجتماعی در کشور محقق شود و دولت باید سرمایه اجتماعی داشته باشد.

وی افزود: اخلاق حکمرانی با وجود آقای رئیسی در میدان در حال اصلاح شدن است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: دومین دلیل برای دعوت از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات، این بود که کشور در مسیر حرکت خود شتاب بگیرد. دولت باید در راه پیشرفت کشور، با سرعت عمل کند و باید بتواند ارزش پول ملی را حفظ کند و مشکل مسکن، راه، برق، روستاها و مسائل معیشتی مردم را حل کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دولت در موضوع واکسن کرونا و عدم استقراض از بانک مرکزی شاهکار کرده، اما در سایر موضوعات باید حرکت کند. دولت باید به کمک شما، برنامه‌های توسعه‌محور را در کشور اجرا و مشکلات مردم را حل کند. ما در حال حرکت به سمت تمدن اسلامی هستیم.

نیکزاد در ادامه گفت: کار جهادی کار با ارزشی است. اعتقاد فکری در کنار اقدام عملی است. خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت، برای شخص خدمت‌کننده نیز ارتقاء معنوی و رضای الهی را دارد. جایی که شما خدمت‌رسانی می‌کنید، ایمان و عمل صالح در آن‌جا موج می زند.

انتهای خبر/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا