اخبار ورزشی

هاشمی‌نسب: حاضرم به خاطر هواداران قراردادم را صفر کنم تا ثبت شود/ استقلال در جنگ نابرابر با مدعیان است

هاشمی‌نسب: حاضرم به خاطر هواداران قراردادم را صفر کنم تا ثبت شود/ استقلال در جنگ نابرابر با مدعیان است

– اخبار ورزشی –

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره مشکلات باشگاه استقلال برای کاهش رقم سقف بودجه و اینکه ممکن است قرارداد او به مانند برخی بازیکنان ثبت نشود، اظهار داشت: ثبت نشود؟ مشکلی نیست، حاضرم به خاطر هواداران استقلال قراردادم را صفر کرده و بدون پول ثبت می‌کنم. هواداران در این مدت آنقدر به من لطف داشتند که نمی‌دانم چطور جبران کنم. برای این مسئله‌ای که گفتید، باید راه‌حلی پیدا کنند، هر چند اینها بازی‌های پشت پرده است، وگرنه قرارداد من چقدر هست که برای ثبت قرارداد مشکل داشته باشد. مبلغ قراردادم آنچنانی نیست که کسی بخواهد ورود کند.

وی در مورد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های عرب با حضور ستاره‌های جهان و مقایسه آن با مشکلات فوتبال ایران گفت: آنقدر در این فوتبال مشکل وجود دارد که نمی‌دانیم از کدام صحبت کنیم. نمی‌دانم چه چیزی بگویم، ولی تا زمانی که برخی دوستان حضور دارند، این مشکلات هست و خواهد بود. فوتبال ایران باید خصوصی شود و شکل حرفه‌ای بگیرد.

استقلال صاحب بیشترین نماینده در تیم منتخب هفته اول لیگ برتر فوتبال
 
مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص برتری ۳ بر صفر آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: استقلال به خاطر نام بزرگی که دارد هر سال مدعی است، اما با توجه به شرایطی که امسال داریم، نباید فکر کنیم با این پیروزی و قرار گرفتن در صدر جدول می‌توانیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم. تیم‌هایی که رقیب استقلال هستند را ببینید. ما در جنگ نابرابر با آنها هستیم و باید خیلی تلاش کنیم.

هاشمی‌نسب در خصوص استقبال هواداران استقلال از حضورش در این تیم گفت: خیلی به من لطف و محبت داشتند و امیدوارم بتوانم گوشه‌ای از محبت آنها را جبران کنم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا