تهران

هاشمی: «اردوهای راهیان نور» مهمترین بستر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر امروز در نشست ستاد پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی که با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، گفت: «اردوهای راهیان نور» مهم ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است. قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا والگو گرفتن از آنها برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تاثیر اخلاقی وتربیتی را دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور به صورت مجازی در بستر شاد در زمان کرونا و قدردانی از زحمات همکاران سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: محتوای ارزشمندی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان تولید شد و دانش‌آموزان و خانواده‌های بسیاری نیز از محتواهای ارائه شده در فضای مجازی، بازدید کردند. 

هاشمی با اشاره به ضرورت فعال سازی قرارگاه‌های راهیان نور مناطق، تصریح کرد: رویکرد ما در آغاز اردوها باید آرام، تدریجی و با حفظ سلامت دانش آموزان باشد.

وی گفت: رویکرد اردوهای راهیان نور می‌تواند به صورت حضوری، مجازی و یا ترکیبی باشد و برگزاری هرگونه اردوی راهیان نور باید با هماهنگی کامل مرکز کنترل اردویی انجام شود و مجوزهای لازم قبل از برگزاری دریافت شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا