اخبار ورزشی

هاشمی: بعد از کسب اولین طلا کاروان آسیایی مردم خوشحال شدند/ پاداش‌ قهرمانی‌ها ریالی واریز شده است

هاشمی: بعد از کسب اولین طلا کاروان آسیایی مردم خوشحال شدند/ پاداش‌ قهرمانی‌ها ریالی واریز شده است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، مناف هاشمی در خصوص کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران توسط تیم ملی والیبال اظهار داشت: خیلی والیبال و رشته‌های تیمی را دوست دارم چون رشته های تیمی یعنی همدلی، اتحادیه و صمیمیت.ما ۵ نقره گرفتیم و دوست داشتیم طلا بگیریم. در تکواندو امیدوار بودیم که حسین پور به ما نقره داد و به او تبریک می گویم. کاروان ما ۱۰ مدال گرفته و با این طلا به عنوان بهترین طلای تیمی در جدول ارتقا یافت. این یک مدال نبود جمعی از طلاها  بود.

بازی‌های آسیایی هانگژو| بازگشت ایران به رده دهم با طلای والیبال + عکس

وی در ادامه افزود: داخل چین این تیم را شکست دادن سخت است. چین تیمی بود که ژاپن را شکست داد ما نگران بودیم که با ژاپن رو به رو شویم و وقتی چین ژاپن را شکست داد نگرانی ما بیشتر شد چون از فرصت های میزبانی خود استفاده می کرد و به جهت حضور جمعیت زیاد و گاهاً ناداوری که البته در این رشته وجود ندارد، نگران بودیم.

سرپرست کاروان ایران گفت: به بازیکنان اعضای کاروان و مردم تبریک می گوییم و جای افتخار است. ان‌شاءالله در روزهای آینده مدال های خوشرنگ‌تری به کاروان اضافه شود و رشته های دیگر با انرژی ای که دارند شرایطی که داریم را حفظ و ارتقا دهیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چقدر پیش‌بینی‌هایی که فدراسیون‌ ها اعلام کردند تا پایان روز سوم بازی‌ها محقق شده است، گفت: زمانی که کار را شروع کردیم ابتدا تکواندو در شرایطی بود که امید به مدال وجود نداشت اما با حمایت های دولت، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و تلاش فدراسیون تا الان سه مدال کسب شد که یکی از آنها می توانست خوش رنگ‌تر باشد فردا و پس فردا هم تکواندو ادامه دارد و‌ نتیجه آن تا کنون بد نبوده است. نتیجه والیبال عالی بود. والیبال ساحلی تا اینجا خوب بوده است و دوچرخه سواری خیلی خوب بود و مدال برنز آن ارزشمند بود. تنیس روی میز بعد از ۶۵ به مدال رسید. یکی از نقره های قایقرانی می توانست به  طلا تبدیل شود. بچه‌ها تلاش می‌کنند و شرایط خوب است باید بر خدا توکل کنیم بچه ها هم برای کسب مدال‌های بیشتر انگیزه دارند.
هاشمی تاکید کرد: طلای والیبال ما را خوشحال کرد و این وجد شادی برای این است که تا کنون طلا دشت نکرده بودیم. این شادی دست ما نبود و همه مردم هم خوشحال بودند.به ملت ایران تبریک می گویم.

وی  در واکنش به شاد کردن دل مردم توسط والیبالیست ‌ها عنوان کرد:  پاداش‌ها تا اینجا آنلاین به صورت ریالی واریز شده است و اگر عزیزی شماره حسابش دقیق نبوده می تواند با مالی کمیته کنترل کند. اطمینان دارم مسیولین کشور و استانداران و شهرداران هم حمایت می کنند. ورزش ایران نیاز به حمایت همه جانبه دارد و تنها کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این توانایی را ندارند. اینها کار اجتماعی بزرگی انجام می دهند و شادی را در خانواده ها  می آورند و طبیعی است که همه دست به دست هم بدهند که شادی های زیادی را به مدال آوران بدهند. ما هم توجهات ویژه خواهیم داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا