اخبار ورزشی

هاشمی: بودجه کمیته ملی المپیک را به ۲ هزار میلیارد می‌رسانیم/ مالیات پاداش‌ پای سکو را پرداخت می‌کنیم

هاشمی: بودجه کمیته ملی المپیک را به ۲ هزار میلیارد می‌رسانیم/ مالیات پاداش‌ پای سکو را پرداخت می‌کنیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک  صبح امروز (چهارشنبه – ۱۱ مرداد ماه) به همراه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه‌گانه، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، اعضای هیئت اجرایی با حضور در محل اردوی تیم ملی قایقرانی با قایقرانان کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مناف هاشمی در ابتدای ورود در جریان کاهش سطح آب دریاچه آزادی و مشکلات قایقرانان در بحث تمرین در مسافت ۱۰۰۰ متر قرار گرفت. سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی پیشنهاد داد که برای افزایش آب دریاچه از آب چیتگر استفاده شود. هاشمی در این خصوص گفت که کارهای کارشناسی انجام و درخواست به شهرداری داده شود. او همچنین تأکید کرد کارها و پیگیری‌های لازم نیز از سوی کمیته ملی المپیک صورت می‌گیرد.

قایقرانی , مناف هاشمی , کمیته ملی المپیک ایران ,

همچنین سیدمناف هاشمی در این بازدید و در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: از تک تک دوستان در هیئت اجرایی تشکر می‌کنم. بودجه ما در سال جاری ۴۰۰ درصد رشد داشته است و این رشد بودجه کمک خواهد کرد تا قسمتی از مشکلات شما حل شود. هدف‌گذاری ما برای سال آینده رشد بودجه ۱۰۰۰ درصدی است و با فضاهایی که در دولت و بخش خصوصی بازشده این افزایش بودجه کار سختی نیست. این قول را می‌دهم بودجه از ۸۰۰ میلیارد به دو هزار میلیارد تومان برسد و اگر کمتر شود قطعاً توضیح خواهیم داد.

ملایی: مسئولان برای بازدید نیایند، معجزه‌ای رخ نمی‌دهد!/جاور: سطح آب دریاچه پایین آمده و برای تمرین مشکل داریم

هاشمی در مورد بازدید از اردوهای رشته‌های ورزشی تأکید کرد: در رشته‌های ورزشی معمولاً در شش ماه آخر نزدیک به اعزام‌ تحرکات بیشتر می‌شود. پاسخی برای اینکه چرا در سال‌های گذشته این بازدید‌ها  صورت نگرفته است ندارم، اما برای سال آینده می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک راجع به مشکلات پیست استاندارد قایقرانی هم گفت: در ایران امکان احداث دو سه پیست هست و اشکال به ما گذشتگان بر می‌گردد. احتمالاً موضوع را جدی نگرفتیم. از طرفی کمیته ملی المپیک نمی‌توان قول در این خصوص قولی بدهم، چون این موضوع وظیفه ما نیست. کسی که رئیس شده است تمام ابزار را در اختیار دارد و ما نیز کمک می‌کنیم.

وی درباره پاداش‌ پای سکو در بازی‌های آسیایی و موضوع مالیات آن خاطر نشان کرد: انتظار داریم با حضور هاشمی موضوع پاداش‌ها را دولت و وزارت حل کند. حتی دوست داشتیم پاداش‌های معوقه قبل از اعزام‌ پرداخت شود، اما دست ما نیست. پاداش پنج هزار دلاری  مدال طلا را به ۱۵ هزار دلار رساندیم و کلیات آن را خودمان پرداخت می‌کنیم. برای پرداخت نیز اگر دلار ۴۹ هزار تومان است به همان اندازه به‌صورت ریالی بدون احتساب مالیات پرداخت خواهیم کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا