اصفهان

هدایت کارتن‌خواب‌های شهر اصفهان به گرم‌خانه‌ها

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده شهرار اصفهان با اشاره به اینکه در یکی دو هفته گذشته اصلی‌ترین نگرانی مردم اصفهان آلودگی هوا بوده است، اظهار داشت: معمولاً در این فصل به علت وارونگی هوا شاهد ذرات معلق در سطوح پایین هستیم که امیدوارم مردم و ما با رعایت بیش‌تر و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کاهش آلاینده‌ها موثر باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از آلاینده‌ها که به صنایع مربوط است با مدیریت و استفاده از سوخت‌های با حدأقل آلایندگی، باید از سوی صنایع پیرامونی کنترل شود چراکه سلامت مردم از هر موضوعی برای ما مهم‌تر است.

تمرکز مدیریت شهری بر شناسایی سوءاستفاده گران در شهرداری

قاسم‌زاده تصریح کرد: انتظار مردم در دوره جدید مدیریت شهری، مبارزه با فساد است؛ گاهی زمینه‌هایی در شهرداری باعث می‌شود تا مردم نگران شوند و برخی افراد سوءاستفاده‌گر رفتارهایی را داشته باشند که مردم نسبت به کل شهرداری که مجموعه‌ای خدوم و زحمت‌کش است، بدبین شوند.

شهردار اصفهان افزود: برهمین اساس روی این موضوع متمرکز شده‌ایم و در حال شناسایی عناصری هستیم که رفتار آن‌ها سبب بی‌اعتمادی مردم می شد‌ تا با آن‌ها برخورد جدی شود که در این خصوص به صورت مفصل در آینده توضیح خواهم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از محور کارهای ما چهارباغ عباسی است، گفت: چهارباغ به عنوان هویت و شاخص هویت تاریخی ما دارای اهمیت است از همین رو گفت‌وگویی سه جانبه میان کسبه، مردم و شهرداری آغاز کرده‌ایم و جلسات هم اندیشی برای بهبود شرایط چهارباغ و استفاده بهینه از این گذر تاریخی – فرهنگی داشتیم که محصول این نشست‌ها نقطه نظرات خوبی بود.

قاسم‌زاده افزود: همچنین در هفته اخیر کارتن خواب‌های سطح شهر رصد و به سوی کمپ‌ها و گرم خانه‌ها هدایت شدند که از همکاری نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در این خصوص قدردانی می‌کنم.

شهردار اصفهان اظهار کرد: فکر می‌کنیم با رصدی که انجام شد دیگر کارتن خوابی در سطح شهر نداریم اما اگر مردم مواردی را در این زمینه مشاهده کردند طی تماس با شماره ۱۳۷ به شهرداری این موضوع را اطلاع دهند چراکه برخی از این کارتن خواب‌ها مهاجر هستند و از شهرهای اطراف به اصفهان می‌آیند و ممکن است علی‌رغم مدیریت برای هدایت کارتن خواب‌ها چنین مواردی در سطح شهر همچنان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا