کرمانشاه

هدف از برگزاری هفته وحدت، بیان قدرت مسلمانان و ترساندن دشمنان است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه،  صبح امروز در حسینیه سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه، فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مردم شیعه و سنی،  مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه در این مراسم، اظهار داشت: دشمنان اسلام  دنبال این هستند که مسلمانان هرگز وحدت نداشته باشند و بی‌ا‌ثر باشند.

وی با اشاره به شخصیت عظیم پیامبر اسلام(ص)، گفت: بر ما تکلیف است شرح حال پیامبری که خداوند در قرآن بر عمر و حیاتش قسم یاد کرده را  برای محبانش نقل کنیم.

ماموستا قادری با اشاره به سابقه تاریخی برگزاری جشن میلاد پیامبر در مناطق کردنشین، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتا مراسمات جشن میلاد پیامبر جان تازه‌ای گرفت.

وی برگزاری این‌گونه جلسات و مراسمات و در جوارهم بودن شیعه و سنی را  برای جلوگیری از اختلافات مذهبی، بسیار ارزشمند دانست.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان پاوه تصریح کرد:  قبلا کسی با جشن‌های میلاد پیامبر اکرم(ص) مخالفتی نداشت،  اما از زمانی که دشمنان، سلفی‌ها و وهابیون احساس کردند این مراسمات باعث قدرت مسلمانان می‌شود،  شروع به تخریب و هجمه کردند.

وی  ادامه  داد: امروز دشمنان نه با اسلحه بلکه با رسانه به دنبال اهداف خود است.

ماموستا قادری در پایان ایجاد اختلاف، تحقیر و تخریب افراد مورد احترام، ترویج بدحجابی، اشاعه فساد، تزلزل بنیان خانواده، گسترش مواد مخدر و… را اهم اهداف دشمن در مقابله با مسلمانان خواند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا