گیلان

هدف اصلی امروز استکبار جهانی دور کردن نسل جوان از ارزش‌های انقلاب است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پور یوسفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۳ آبان برگی درخشان در دفتر مقاومت ملت ایران است، اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده است که مقاومت تنها راه پیروزی بر استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی و افول قدرت پوشالی آمریکا گفت: امروز تمرکز اصلی دشمنان انقلاب و اسلام بر دور کردن نسل جوان از ارزش‌ها و باورهای اصیل انقلاب است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان روشنگری و تبیین را راهکار مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: تبیین آرمان‌های حقیقی و اصیل امامین انقلاب اسلامی و آگاه کردن جوانان از توطئه‌های دشمن گامی مهم در مسیر مبارزه با استکبار جهانی است.

پور یوسفی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی است، افزود: امروز همه مسؤولان باید مجاهدانه از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای امیدآفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت نسل جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب و خدمت به مردم استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است بیان کرد: پیشرفت‌های ملت ایران علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و خصومت‌های استکبارهای جهانی سبب یاس، ناامیدی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا و هم پیمانانش شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان افول آمریکا را حقیقتی انکارناپذیر دانست و افزود: همان‌طور که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی فرمودند تمام ملت ایران مرد میدان مبارزه با آمریکا هستند و هیچ‌گاه نمی‌گذارند وصایای شهدای والامقام که در آن بر لزوم مبارزه با استکبار تأکید شده است فراموش شود.

پور یوسفی با اشاره به برنامه‌های این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ مقاومت ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن صدمین سالگرد نهضت جنگل و شهادت میرزا کوچک خان جنگلی در نظر داریم تا ویژه‌برنامه‌هایی را در بازه زمانی ۱۳ آبان تا ۱۱ آذر اجرایی کنیم که جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

وی با دعوت از عموم مردم شریف گیلان جهت شرکت در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: مردم شریف گیلان به پیروی از اسطوره مبارزه با استکبار یعنی میرزا کوچک خان جنگلی بار دیگر اثبات خواهند کرد که همچنان مسیر ایستادگی و مقاومت ادامه خواهد داشت و هیچ توطئه‌ای باعث نمی‌شود تا آن‌ها از آرمان‌ها و باورهایشان عقب‌نشینی کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا