اصفهان

هراس دشمن از الگو شدن بسیج برای کشورهای منطقه/ توزیع هزار و ۴۰۰ جهیزیه در اصفهان به همت بسیجیان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار جمعی از فرماندهان و مسؤولان بسیج استان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از اقدامات فرماندهان و آحاد بسیجیان استان با بیان اینکه ریشه بسیج در اعتقادات و بندگی خداست، اظهار داشت: باید برای ارتقاء بنیه اعتقادی بسیج جلسات اعتقادی مانند حلقه‌های صالحین را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به بسیجیان توصیه فرمودند که اهل نماز شب باشند زیرا اگر بنیه اعتقادی  بسیجیان تقویت شود و همه بسیجیان اهل مساجد و نمازشب شدند در میدان‌های دیگر نیز موفق خواهند بود.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه تشکیل بسیج معجزه امام راحل (ره)و الهام خداوند متعال به ایشان  بود گفت: وقتی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند کسی گمان نمی‌کرد که این شجره طیبه چه برکاتی را برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشورهای اسلامی  الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است و همه این موفقیت‌ها  از برکات تصمیمی است که امام(ره) در آن زمان گرفت.

 

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر سعی کردیم فعالیت‌های بسیج را به سمت مساجد و پایگاه‌های بسیج معطوف کنیم، یادآور شد: همچنین با توانمند سازی و آموزش تلاش کردیم زمینه بهتری برای فعالیت پایگاه‌های بسیج فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه محور خدمات اجتماعی  بسیج را در محلات راه اندازی کردیم گفت: موفقیت بیشتر در این حوزه نیاز به همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

فدا گفت: در بسیج استان با راه‌اندازی سامانه  مهر کریمانه و با کمک پایگاه‌های بسیج خانواده‌های محروم و بی بضاعت در محلات را با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌های متولی شناسایی و سازماندهی کردیم  تا در قالب‌های مختلف بتوانیم به این خانواده‌ها کمک کنیم.

 فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در ادامه خاطرنشان کرد: در محلات با محوریت پایگاه‌های بسیج آسیب‌های مختلف را شناسایی کردیم و برای بررسی و رسیدگی به دستگاه‌های مرتبط ارائه دادیم و خودمان  نیز برای چند محله در قالب طرح کرامت به دنبال مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستیم.

وی عنوان کرد: ۱ میلون ۵۰۰ هزار بسته معیشتی ، ۱۴۰۰ جهیزیه، اهدای تبلت و لوازم تحریر به دانش‌آموزان محروم، آزادی ۱۴۰ زندانی و برگزاری کارگاه‌های خانواده و سبک زندگی از دیگر اقدامات بسیج در استان اصفهان بوده است.

 فدا در پایان گفت:  پایگاه‌های بسیج برای حفاظت میهن و امنیت پایدار در قالب دسته‌های رزمی سازماندهی شده‌اند و در کمک به نیروی انتظامی برای امنیت محلات و جلوگیری از ناامنی و سرقت گشت‌های رضویون در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا