کرمان

هزاران ختم قرآن کریم به نیابت از «سردار دل‌ها» در کرمان

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، حجت‌الاسلام شاهمرادی‌پور معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه افتتاحیه مراسم هزاران ختم قرآن کریم به نیابت از سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: طرح ارزشمند هدیه هزاران ختم قرآن به روح مطهر سیدالشهداء مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای عزیزمان، از امروز آغاز می‌شود.

 

وی ادامه داد: شبکه تربیتی صالحین در سال گذشته تعداد ۳۶۰۰ ختم قرآن داشت و امسال این روند با قوت و توان بیشتری مد نظر است که پیش برود. در حوزه قرآن و جایگاه قرآن در مجموعه بسیج اقدامات ارزشمندی انجام شده است و بیش از ۲۴ دارالقرآن در حوزه مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و…برنامه‌های گسترده‌ای طی سال‌های اخیر انجام داده است.

شاهمرادی‌پور از برگزاری اردوهای جهادی قرآنی یاد و ابراز کرد: این اردوها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با حضور قاریان و اساتید برای آموزش و مفاهیم در زمینه‌های قرآنی و سبک زندگی قرآنی برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه ختم قرآن بهانه مطلوبی است که بتوانیم نقش قرآن را در زندگی‌مان برجسته‌تر کنیم، تصریح کرد: شخصیت برجسته‌ای همچون شهید سلیمانی عزیز که همه عمرش با قرآن و اهل‌بیت (ع) مأنوس بود، قطعا موفقیت‌ها و برجستگی این شخصیت تربیت‌شده الهی که رهبری از ایشان به عنوان یک مکتب کامل و جامع نام می‌برند، برگرفته از التزام ایشان به قرآن و اهل‌بیت (ع) است.

شاهمرادی‌پور خاطرنشان کرد: امیداوریم همه آحاد جامعه نسبت به قرآن کتاب عظیم الهی، توجه بیشتری داشته باشند و دعوت می‌کنم همه مردم به این برنامه بپیوندند و این ختم قرآن از امروز شروع شده که تا دومین سالگرد شهید سلیمانی و دهه مقاومت هدیه‌ای به روح مطهر این شهید و  همه شهدای عزیزمان داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا