لرستان

هزار دختر دم بخت در انتظار جهیزیه/ خیرین مشارکت کنند

 جلال شیخ ‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، با بیان اینکه هزار نفر پشت نوبتی جهیزیه داریم، عنوان کرد: شیوه پرداخت کمک جهیزیه به این شکل است که پنج قلم شامل یخچال، گاز، جارو برقی ، ماشین لباسشویی و تلویزیون در قالب کمک جهیزیه توزیع می‌شود.

وی افزود: هر چند این پنج قلم با پانزده میلیون تومان تامین می‌شود، اما واقعیت این است که ارزش این پنج قلم سی تا چهل میلیون تومان است، زیرا هم دفتر مرکزی و هم وزارت صمت در تامین اقلام جهیزیه کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: هفت و نیم میلیون تومان از هزینه جهیزیه را دفتر مرکزی و هفت و نیم میلیون دیگر را استان باید تامین کند.

شیخ پور با اشاره به اینکه در یک مرحله ۴۵۰ دست جهیزیه در استان توزیع شده است، افزود: در حالی که اعتباری بابت توزیع به ما داده نشده است، اکنون هم یک هزار پشت نوبتی داریم.

وی تاکید کرد: برای تامین جهیزیه مورد نیاز ورود و مشارکت خیرین ضروری است ،البته ما هم برای تخصیص و تامین اعتبار تلاش می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد لرستان در پایان صحبت‌های خود و در پاسخ به این پرسش که آیا کمک جهیزیه به صورت نقدی هم پرداخت می‌شود، توضیح داد: برنامه‌ریزی ما برای امسال توزیع اقلام است، زیرا اقلام به صرفه‌تر است اما اگر سطح نیازمندی مددجو بالا باشد در صورت تامین اعتبار نقدی پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا