اصفهان

هزار عنوان برنامه هفته بسیج در ناحیه امام صادق (ع) اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، محمد نصر، فرمانده ناحیه بسیج امام صادق(ع) در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: برنامه‌های این ‌هفته از ۲۹ آبان تا ۵ آذر با شعار «بسیج پاره تن مردم ‌است» ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پاسداران این‌ناحیه از امروز به مدت سه روز با حضور در پایگاه‌های بسیج تحت پوشش این ‌ناحیه با تقدیم لوح تقدیر، شاخه گل و چفیه از زحمات فرماندهان بسیج پایگاه‌ها تجلیل خواهند کرد.

نصر برگزاری جشنواره سرود «چکامه مقاومت» را از دیگر برنامه‌های این‌هفته برشمرد و اظهار کرد: ۷۰ گروه سرود این ناحیه اجراهای سرود خود را در مراسمات مختلف در قالب کلیپی تدوین و به این جشنواره ارسال می‌کنند و در پایان از بهترین سرود‌ها و تدوین‌ها تجلیل خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج امام صادق(ع) تصریح کرد: همایش اقتدار بسیج با حضور بسیجیان نواحی امام صادق (ع) و امام رضا (ع) روز جمعه ۵ آذر در مصلای امام خمینی (ره) شهر اصفهان برگزار و سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان پیش از خطبه‌ها در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وی برگزاری ۵۶ یادواره «شهید آبروی محله»، ۸۰ مسابقه بومی محلی، ۸۰ مسابقه علمی و فرهنگی، ۴۰ نشست بصیرتی، ۵۰ اکران فیلم مردمی، راه‌اندازی ۵۰ میز خدمت، ۲۲ ایستگاه نوا و نما، برپایی ۱۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارگاه اشتعالزایی را از دیگر برنامه‌های این‌ هفته عنوان کرد.

نصر ادامه داد: در این هفته علاوه بر اعزام گروه‌های جهادی ۱۰ باب منزل برای افراد بی‌بضاعت در مناطق مختلف تعمیر یا ساخته خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج امام صادق(ع) افزود: افتتاح صندوق‌های قرص‌الحسنه مردم‌یاری در محله‌های مختلف، غبار روزی و عطرافشانی گلزارهای شهدا، اجرای گشت‌های رضویون، اجرای رزمایش سبک زندگی  و تحکیم خانواده با اعزام مشاور خانواده بهومحله های شهر و با هدف پیشگیری ار آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های بسیجیان ناحیه مقاومت امام صادق (ع) است.

وی با اشاره به اجرای طرح قرارگاه محله‌اسلامی، گفت: در این طرح با محوریت بسیج، طرفیت‌های محلی در راستای رفع مشکلات محله بسیج می‌شود و در هفته بسیج از ۶۰ قرارگاه محله اسلامی در سطح این ‌ناحیه تجلیل می‌شود.

نصر با اشاره به نقش بسیج در واکسیناسیون، گفت: ۲ مرکز واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان و مصلای محله طوقچی توسط جامعه پزشکی این ناحیه راه‌اندازی و به شهروندان در حال خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا