Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در کاشان معدوم شدند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در کاشان معدوم شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کاشان، مهدی دلاوری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به کشف و معدوم‌سازی هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد تاریخ مصرف گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کاشان اظهار کرد: موارد کشف شده شامل مواد غذایی مختلف از جمله انواع سس‌های غیرقابل عرضه بوده است.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل ونظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دانست و گفت: در این راستا با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهدشد.

دلاوری اضافه کرد: این حجم از مواد غذایی و خوراکی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان کاشاندر روزهای اخیر کشف و با دستور دادستان محترم معدوم می‌گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه کاشان در پایان گفت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه مواد غذایی از جمله موادتاریخ مصرف گذشته، مراتب را به واحد بهداشت محیط از طریق سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا