Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
هزینه استقلال خوب عمل کردن است - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمانشاه

هزینه استقلال خوب عمل کردن است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در دیدار مدیر کل و کارکنان سازمان پدافند غیرعامل استان، بر ضرورت تقویت دانش بومی برای برون رفت از مشکلات تأکید شد.

وی اظهار داشت: استقلال با شعار درست نمی‌شود، با کار به دست می‌آید، لذا اگر استقلال می‌خواهیم باید عمیق فکر کنیم، در کارها صداقت داشته باشیم و از دانش بومی و مدیریت های متخصص و متهد بهرمند شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: این استقلال و خودکفایی همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری می‌باشد، امروز در دنیا مطرح هستیم و این موقعیت هزینه دارد، باید هزینه‌ها را با آگاهی، صداقت، کار علمی و با پشتوانه تعهد و تخصص ایرانی انجام دهیم.

وی با اشاره به مشکلات اخیر سوخت، اظهار داشت: ممکن است مشکلات سوخت برای برق، آب، گاز و… ایجاد شود، لذا باید مجهز باشیم و با علم روز به مقابله با تهدیدات بپردازیم.

علما در خصوص اهمیت مصرف حامل‌های انرژی توسط مردم و ضرورت فرهنگ‌سازی در این زمینه، تصریح کرد: باید مصرف مردم را مدیریت کنیم، استقلال با شعار درست نمی‌شود، با کار درست می‌شود، اگر استقلال می‌خواهیم باید عمیق فکر کنیم، در کارها صداقت داشته باشیم، امروز در دنیا مطرح هستیم و این موقعیت هزینه دارد، باید هزینه‌ها را با آگاهی و صداقت، کار علمی و با پشتوانه انجام دهیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات جامعه، اظهار داشت: باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته باشیم و بیشتر به فکر آینده باشیم، باید سیستم‌های ما بومی شوند، اگر از تکنولوژی بومی استفاده کنیم و وابسته به دیگران نباشیم آینده کشور را تضمین کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: کارها با شعار درست نمی‌شوند باید با مدیریت علمی و بهینه و بومی مشکلات حل شود، برنامه‌ها این باشد که به‌خصوص در کارهای بزرگ تخصص و تعهد در کنار یکدیگر باشند و با  پیش‌بینی مشکلات، قبل از وقوع آن‌ها، مشکلات و تنگناها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا