اردبیل

هشتم دی نماد ولایتمداری و بصیرت مرزنشینان پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح شامگاه امروز در مراسم حماسه ۸ دی که در حسینیه اعظم ابوالفضل العباس پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: هشتم دی‌ماه نماد ولایتمداری و بصیرت مردم شهرستان پارس آباد است که یک روز زودتر از سایر نقاط کشور، حماسه‌آفرینی کردند.

 وی افزود: حضور حماسی مردم ولایت‌مدار پارس‌آباد در هشتم دی سال ۸۸ در اعتراض به اهانت‌های صورت گرفته به مقدسات و ارزش‌های اسلامی توسط آشوب‌گران و فتنه‌گران، حماسه دیگری را در کارنامه این شهرستان مرزی رقم زد که در تاریخ انقلاب ثبت شد.

مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل تصریح کرد: این حضور حماسی مردم، اوج ولایتمداری و بصیرت مردم شهرستان پارس‌آباد را نشان داد که مرزنشینان غیور در نقطه صفر مرزی یک روز زودتر از خلق حماسه ۹ دی به صحنه آمدند.

سیدسیاح ادامه داد: نیروهای خودفروخته، پست، فرومایه و بیگانه، حرمت عاشورا را شکستند و به اموال مومنان که در عزای حسینی شرکت کرده بودند، خسارت وارد کردند و برای اینکه صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را خوشحال کنند، مرتکب این جنایت شدند و قلب ملت ایران در عزاداری عاشورا جریحه‌دار شد.

وی بیان کرد: ما در پیچ و خم مبارزه نباید مسیر را اشتباه برویم بلکه باید با انتخاب صحیح تابلوها برای هدایت در مسیر تعالی و درست حماسه ۹ دی که برگرفته از شعور و شعار و فهم و درک و بصیرت و اعتقادات و باورهای مردم است را برای خود الگو و سرمشق قرار دهیم.

مسؤول بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل گفت: نسل حاضر بدانید که عقبه این موارد عوامل نفوذی‌های آمریکا بودند که برای براندازی قدرت سوم جهانی آمده بودند و متاسفانه هیچ قداست و ارزشی برای فتنه‌گران مهم نبود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا