کهگیلویه و بویراحمد

هشدار نماینده ولی‌فقیه نسبت به تحرکات مجرمانه در دیشموک

به گزارش خبرگزار فارس از دیشموک، اربعین شهید موسی نوروزی در روستای بردله از توابع بخش دیشموک با حضور نماینده ولی فقیه، نیروی انتظامی، مسوولان استانی و شهرستانی، شورای اداری و مردم و خانواده شهدا ، ائمه جمعه دهدشت، چاروسا و دیشموک برگزار شد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه مردم باید قدرشناس خانواده شهدا باشند، اظهار کرد: این مردم با هیمن قدرشناسی خودشان و به احترام این شهید در این اربعین شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: از زمان به وجود آمدن این جهان دو جبهه الهی و غیر الهی به وجود آمدند که عده‌ای عاشق و پیرو دین و مذهب و عده‌ای هم جاهل و نادان راه خود را به بیراهه ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه گفت: شیطان و کفار هر چه دارند از همین نعمات الهی است اما جهل و نادانی انسان را به جایی می‌رساند که برخی از انسان‌ها با خالق خود ستیز می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در جنگ احد فردی از کفار اعلام کرد که کشته‌های جنگ احد در برابر جنگ بدر است اما امیرالمومنین علی(ع) فرمود کشته‌های ما در بهشت هستند چون هر کس در راه خدا کشته شود شهید می‌شود.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه منافقان پس از نبی مکرم اسلام ائمه اطهار را به شهادت رساندند عنوان کرد: حکومت‌های طاغوتی به نام اسلام چهره حقیقی خود را نمایان می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: نمونه حکومت طاغوتی در زمان معاصر، حکومت طاغوت پهلوی بود که رضاخان در یک کودتای انگلیسی و آمریکایی شاه کشور شد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: رضاخان در زمان پادشاهی عزاداری برای ابا عبدالله الحسین را به فرمان غربی‌ها ممنوع و با زور چادر و حجاب زنان را از زنان گرفت و با این کارهای غیر اسلامی اسلام و این مرزو بوم را به باد داد.

آیت‌الله حسینی گفت: امام در برابر استکبار ایستاد و اینکه جهان استکبار در ابعاد مختلف علیه این انقلاب برنامه‌هایی برای تخریب نظام و انقلاب در دستور کار خود قرار می‌داد  امام  راحل مقابله کرد و مقدمه‌ای برای ظهور انقلاب مهدی (عج) و حمایت از مظلومان دنیا را رقم زد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف ایران اسلامی با انواع توطئه و حربه‌های متفاوت در تلاش بود عنوان کرد: شهدا برای ما عزت آفریدند و برابر توطئه‌های دشمنان مقابله کردند و کشته شدند که لایق شهید نامیدن هستند.

نماینده ولی فقیه گفت: دشمنان بدانند هر جریانی که درصدد تخریب امنیت این ملت باشد با دستان پرقدرت نیروی انتظامی و نظامی متلاشی خواهند شد و شکست می‌خورند.

وی تشریح کرد: قانون اساسی برگرفته از قرآن و مکتب اسلام است که جوانان ما با رهبری مقام معظم رهبری برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام با دشمن مقابله می‌کنند.

آیت‌الله حسینی افزود: رهبری معظم انقلاب فردی مجتهد و عابد بوده که امروز دشمنان از این رهبری و مردم بصیر انقلابی می‌ترسند.

وی در ادامه گفت: وقتی پایگاه نظامی عین الاسد و پهپاد پیشرفته آمریکایی در آسمان‌ها توسط جوانان این مرز و بوم مورد هدف قرار می‌گیرد و و به زمین هدایت می‌شود همه باید بدانند که ملت ایران با انسجام و حفظ روحیه ایمان بر هر مشکلی فائق می‌شود.

این مسئول با اشاره به موج سواری دشمنان بر برخی از مشکلات همچون زاینده رود عنوان کرد: مشکلات وجود دارد و همه جا مشکلات هست دشمن از برخی مشکلات در ایران سوء‌ استفاده کرده و با حضور  در بین اعتراض‌کنندگان ناامنی به وجود می‌آورند و با رسانه‌های خود باعث ناامید کردن مردم هستند.

وی گفت: در خصوص مسائل منطقه‌ای دشمنان اسلام شکست خوردند که نمونه آن پیروزی‌های مقاومت در لبنان، غزه، سوریه است که شهید نوروزی برای حفظ انقلاب و دفاع از میهن به شهادت رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خوشحال بودن پدر شهید نوروزی از شهادت فررزندش عنوان کرد: این پدر شهید در صحبت‌های خودش می‌گوید اگر ۴ فرزندم را در راه امام و انقلاب از دست بدهم ناراحت نیستم.

وی با اشاره به اینکه این منطقه شهید داده شایسته برخی کارهای خلاف و شبانه نیست عنوان کرد: آنهایی که دست به چنین کارهایی می‌زنند این را بدانند و شرمشان از این شهدا باشد و دست از این کارها بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کسانی که شبکه برق را قطع می‌کنند لوله‌های آب را قطع می‌کنند به ترانس برق تیراندازی می‌کنند به حرمت این شهدا دست از این کارهای خلاف خود بردارند.

وی ضمن تاکید به دستگاه قضایی در برخورد جدی با چنین افرادی عنوان کرد: از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواستار برخورد با ناامن کنندگان امنیت مردم هستیم.

در پایان مداحان به مداحی اهل بیت در سوگ اربعین شهید موسی نوروزی به سینه زنی پرداختند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا