تهران

هفته بسیج دانش آموزی در پردیس/ یادواره پنج شهید دانش آموز پردیس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پردیس، نشست خبری هفته بسیج با حضور سرگرد محسن رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در محل این فرماندهی برگزار و وی برنامه های این هفته را شرح و اظهار کرد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور و پنج شهید دانش آموز پردیس در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: از ۸ آبان‌ماه همزمان با سالروز شهادت شهید فهمیده تا ۱۳ آبان ماه روز استکبار ستیزی با نام هفته دانش آموز نامگذاری شده است.

وی افزود: در شهرستان شهیدان میزایی، خلیلی، اعرابی، نوروزی و غزنچای به درجه رفیع شهید دانش آموز نائل آمدند و شهید سال این هفته شهید محمد رسول رضایی است و امیدواریم دانش آموزان ما با تاسی از راه شهدا به خصوص رسول رضایی که در وصیت نامه خود اعلام کرد در تشییع پیکرم پرچم آمریکا را آتش بزنید تا مردم بدانند ضد آمریکا و تابع ولایت وقیه هستم، قرار بدهند.

رحیمی ادامه داد: دشمن برنامه ویژه ای برای دانش آموزان، جوانان و نوجوانان ما دارد و در این حوزه جنگ نرم در فضای مجازی دانش آموزان ما را بمباران و به خاک و خون کشیده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: شاید با چشم این بمباران دیده نشود اما می‌بینیم که دانش آموزان‌ما بدون آموزش در فضای مجازی غرق شده و آسیب می بینند و این آسیب مشکل اصلی پردیس شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های شاخص این هفته توسط ۳ هزار بسیجی دانش آموز خواهر و برادر اجرا می شود که ابتدا یادواره شهدای بسیج دانش آموز، سپس پویش نوجوان پلاس در فضای مجازی انجام و سبک زندگی نوجوان ایرانی را در غالب های خوانندگی‌، مجری گری، دوبله، طنز و غیره اجرا می شود.

رحیمی افزود: خواهران در این پویش بزرگ فعالیت ویژه‌ای دارند و برنامه‌ای را با عنوان دنیای بدون تاریکی آمریکا با طرح پنج سوال از ساکنین مناطق خود پرسیده و در غالب کلیپ های ۳ دقیقه‌ای برای این فرماندهی ارسال می کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: تجلیل از شوراها و فرمانده های افسران جنگ نرم، چهارمین رزمایش پویش همدلی با توزیع ۱۲۵۰ پک ۱۲ قلم لوازم التحریر و ۲ هزار بسته با ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان را طی یکسال توزیع کردند.

وی اضافه کرد: رزمایش اقتدار بسیج دانش آموزی پدافند غیر عامل را با حضور مسوولان، عطر افشانی مزار شهدای دانش آموزی سلطان محمد(ص) و تجلیل از بسیجیان نمونه را طی این هفته برگزار خواهیم کرد.

رحیمی تصریح کرد: روز جمعه دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه حاضر و با قرائت بیانیه از خانواده های شهدای دانش آموزیت و رتبه های زیر هزار کنکور امسال تجلیل خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: طی یکسال گذشته با مدیران و فرماندهان بسیج دانش آموزان دو حوزه خواهر و برادر در سطح استان رتبه برتر را کسب کردند طی برنامه‌ای بسیج دانش آموزی ارتباط بین مدرسه، مسجد و منزل را برقرار کردند تا از لحاظ علمی در مدرسه، اعتقادی در مساجد و در منازل نیز خانواده‌ای سالم بنیان گذاری شود.

وی در پایان تاکید کرد: ۲۱ گروه جهادی خواهران مسوولیت معلمان بسیجی طرح های جهادی بسیاری انجام دادند و در چهار مرکز واکسیناسیون سپاه حضور فعال داشته و هر ساله در رنگ آمیزی، ترمیم، و دیوار نویسی مدارس ۳ مدرسه حضور فعال دارند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا