آذربایجان غربی

هفته دولت و خبر افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۰۵ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی

هفته دولت و خبر افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۰۵ پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، همزمان با مسابقات داغ والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه و حضور بیشتر خبرنگاران استان در این رقابت‌ها برای پوشش خبری این رویداد مهم و بی‌سابقه در شهری غیر از تهران، نشست خبری معاونین استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد که گزیده‌ای از این نشست را به نقل از کانال تلگرامی استانداری استان آمده است.

۶٢ پروژه اقتصادی با اعتبار ١٢٣ هزار و ۶۴٠ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دولت امسال ۶٢ پروژه اقتصادی با اشتغال زایی برای ٣ هزار و ٩۵٠ نفر و سرمایه گذاری ١٢ هزار و ٣۶۴ میلیارد تومان در آذربایجان‌غربی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

جواد کرمی با اشاره به افتتاح ۵۷ پروژه اقتصادی در هفته دولت سال جاری افزود: چندین واحد تولیدی شاخص از جمله ابریشم پلاست، پردیس صنایع آراز خوی، شرکت بارسو، توسعه شرکت آرد سنبل مهاباد و واحد تولید کنسانتره در بوکان از جمله پروژه های شاخص آذربایجان غربی می باشند که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره به ۵ پروژه اقتصادی آماده شده برای کلنگ زنی در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: چند واحد تولیدی شامل اروم چکاوک، کیمیا آب اکسیژن ارومیه، کاشی سرامیک و … در این هفته کلنگ زنی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین به جزئیات اشتغال زایی پروژه‌های اقتصادی هفته دولت اشاره کرده و اظهار داشت: از افتتاح پروژه‌های اقتصادی هفته دولت در سال جاری برای ۲ هزار و ۴۰ نفر و از کلنگ زنی پروژه ها نیز برای ۱ هزار و ۹۱۰ نفر اشتغال زایی خواهد شد.

کرمی در پایان با اشاره به جزئیات سرمایه گذاری پروژه‌های اقتصادی هفته دولت در آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت، ۳ هزار و ۶۸۴.۳ میلیارد تومان و برای کلنگ زنی پروژه‌ها نیز ۸ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

۱۴۰۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۴ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دولت امسال ۱ هزار ۴۰۵ پروژه عمرانی با سرمایه گذاری ۸۴ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال در آذربایجان‌غربی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

یاسر رهبردین با اشاره به افتتاح ۱ هزار ۲۷۴ پروژه عمرانی در هفته دولت سال جاری افزود: از پروژه های قابل افتتاح، ۴۸ پروژه با اعتبار ۱ هزار و ۱۰ میلیارد ریال متعلق به شهرداری‌ها و ۴۴۰ پروژه نیز با اعتبار ۸۸۵ میلیارد ریال به دهیاری‌های استان تعلق دارد.

وی در ادامه با اشاره به ۱۳۱ پروژه عمرانی آماده شده برای کلنگ زنی در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: از پروژه‌های آماده کلنگ زنی، ۲۰ پروژه با اعتبار ۸۸۳ میلیارد ریال متعلق به شهرداری‌های استان می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به جزئیات سرمایه گذاری پروژه‌های عمرانی هفته دولت در آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت، ۶۵ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال هزینه شده و برای کلنگ زنی پروژه‌ها نیز ۱۹ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رهبردین در ادامه با تشریح برنامه‌های عمرانی هفته دولت، افزود: تمامی پروژه‌هایی که از سنوات گذشته و از دولت‌های قبل با امیدآفرینی جامعه آغاز اما به اتمام نرسیده بود، بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم اتمام تمامی این پروژه‌ها در اولویت قرار گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه در تمامی شهرهای استان پروژه‌های افتتاحی داریم، اضافه کرد: بیشترین پروژه با ۳۳۳ پروژه در ارومیه و سپس ۱۱۲ پروژه در مهاباد، ۱۰۶ پروژه در خوی، ۸۴ پروژه در سلماس، ۸۱ پروژه در سردشت و ۷۹ پروژه نیز در تکاب در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در خصوص کلنگ زنی پروژه‌های جدید نیز گفت: امسال در تمامی شهرستان‌ها کلنگ زنی پروژه جدید داریم و از این رو ۲۶ پروژه در ارومیه، ۱۴ پروژه در شاهین دژ، ۱۰ پروژه در سردشت و ۹ پروژه جدید در تکاب از جمله بیشترین تعداد پروژه‌های جدید در استان برای کلنگ زنی در هفته دولت ۱۴۰۲ است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا