گلستان

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به خط پایان رسید + تصاویر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گنبدکاووس، دومین روز هفته چهارم از سری رقابت‌های کورس پاییزه گنبدکاووس عصر امروز با ثبت‌نام ۶۱ راس اسب پیگیری شد که از این تعداد ۶ رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شدند و ۵۵ رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور یک هزار، یک هزار و ۲۰۰ و یک هزار و ۶۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت دور اول بین اسب‌های+۳ ساله‌ی ترکمن، کلاس۶ به مسافت۱۶۰۰ متر برگزار شد که نیما اونق با اسب «شاهکار شریفیان» زودتر از خط پایان گذشت و سراج‌الدین اندروا با اسب «درقوش دزقی» و نورمحمد بهادر با اسب «آی‌رز یلمه» به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های +۳ساله، دوخون ، کلاس۶ به مسافت یک‌هزار و ۲۰۰ متر با هم رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب «بریو بوی» و سرلج الدین اندروا با اسب «سلین ناز» و  کماد صالح‌پور با اسب «ادن لای» در جایگاه سوم قرار گرفت.

سومین دور میان اسب‌های +۳ ساله، نژاد تروبرد کلاس پنج به مسافت یک‌هزار متر برگزار شد که محمد خوجملی با اسب «لالا هج»، امین محمدی با اسب «ماسانیا» و کمال دلیجه عطا با اسب «فرناندو» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های +۳ ساله، دوخون کلاس یک به مسافت یک‌هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب «سامین»، نادر صالح پوربا اسب «یونی کورن»  و «آرمین آق آتابای» با اسب شلر مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رقابت دور پنجم میان اسب‌های دو ساله، نژاد دوخون برنده به مسافت یک‌هزار متر برگزار شد که نورمحمد بهادر با اسب «مردان» قهرمان این کورس شد، رامین قهرمانی با اسب «لندی پلاس» نایب قهرمان و آرمین آق آتابای با اسب «آماش»  در جایگاه سوم قرار گرفت.

کورس پاییزه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های +۳ساله، تروبرد کلاس۶ به مسافت یک‌هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که آق اویلی بشگرد با اسب «بست گلد» اول شد، محمد خوجملی با اسب «لادا فوکوس» و نادر صالح‌پور با اسب «فوکوس هور» به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

 

بر اساس گزارش خبرنگار برگزیده های ایران، در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶گانه تعلق گرفت.

گفتنی است از فردا (شنبه ۲۹ ابان ۱۴۰۰) ثبت‌نام اسب‌های شرکت‌ کننده در رقابت‌های هفته پنجم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز شهرستان گنبدکاووس در دفتر هیئت سوارکاری این شهرستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا