اصفهان

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه جنگ امروز جنگ ارده‌ها  و روایت‌ها است، تصریح کرد: دشمن  در این جنگ با استفاده از نفوذ در میان نخبگان جامعه، مایوس کردن جامعه و ارائه تصویری خلاف حقایق را دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: در این جنگ دشمن تلاش می کند یک با روایت نادرست یک موضوع، جای ظالم و مظلوم و جلاد و شهید و دوست و دشمن را عوض کند و کارشناسان و تئوریسین‌های اندیشکده‌های آمریکایی اذعان کرده‌اند برتری در جنگ آینده به واسطه بمب و تجهیزات نظامی پیشرفته محقق نمی‌شود؛ بلکه پیروزی از آن کسی است که قدرت روایتگری بیشتری داشته باشد.

صالحی‌نسب تصریح کرد: دشمن در جنگ روایت‌ها، ناکارآمدی بخش‌هایی از نظام را به‌کل مجموعه تعمیم می‌دهد، و با انتشار خبرهای نادرست، تحلیل‌های مغرضانه، پنهان کردن جلوه‌های امیدآفرین و بزرگ نمایی نقاط ضعف، جامعه را منحرف سازد.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص مسأله تببین در جامعه اشاره کرد و افزود: جهاد  تبیین وظیفه آحاد جامعه  است و ولذا هر فردی در حد توان خود باید تبیین درست مسایل و بیان نقاط امید آفرین در تقویت ایمان و باور جامعه سهیم باشد.

وی  با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد دردسر و زحمت برای مردم، خاطر نشان کرد: همه باید در این زمینه هم هوشیار باشیم و باید باور داشت که پیروزی واقعی در این جنگ از آنِ جبهه حق و نظام اسلامی است.

صالحی‌نسب با اشاره به زنجیره و سلسله خبرسازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد: در انتشار و بازگویی هر خبری باید از صحت و سقم منبع خبر مطمئن شد و این یک رسالت دینی است و اصل در خبرهای مشکوک منتشر شده از طرف بیگانگان نادرستی آن است زیرا قران هم دستور می‌دهد اگر خبری از یک فاسق به دست شما رسید باید برای فهم درستی یا نادرستی آن تبیین کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به ابعاد دیگر جهاد تبیین، تاکید کرد: در جهاد تبیین باید مخاطبان خود را فرامرزی بدانیم و به این موضوع در جنگ روایت‌ها نیز توجه کنیم و امنیت، امروز جامعه مرهون خون صدها هزار شهید است و ارزان به دست ما نرسیده است، و لذا باید بر اساس شاخص‌های دشمن‌شناسی در آیات و روایات دشمن را کوچک نشماریم، در برابر دشمن هوشیار باشیم و در سبک زندگی از آنها تبعیت نداشته باشیم.

وی همچنین از هماهنگ‌کننده جدید عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خواست تا تحرک، تحول و تعالی را در دستور کار فعالیت‌های خود قرار دهد.

همچنین امیر سرتیپ محسن آذرافروز، ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با اشاره به حرکت متعالی نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی اشاره کرد و افزود: تلاش‌های مجموعه ارتش و نیروهای نظامی کشور در جهت کسب شایستگی رزمی است به این معنا که پس از کسب توان نظامی باید ابعاد دیگر شایستگی رزمی که بخشی از آن تربیت دینی است را در خود تقویت کنند.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به واسطه نگاه دینی از سایر سازمان‌های رزمی جهان متمایز است و تقویت این نگاه و تربیت دینی در کلیه رده‌ها و یگان‌ها از طریق عقیدتی سیاسی و فرماندهان  مومن و انقلابی ارتش با یک هماهنگی کم‌سابقه دنبال می شود.

آذرافروز با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی یک نعمت است که نصیب هرکس نمی‌شود، افزود: باید قدر این جایگاه را بدانیم و در جهت تحقق اهداف و وظایف تعیین‌شده نهایت تلاش را کرد.

به گزارش برگزیده های ایران، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌غلامعلی زمانی قدردانی و حجت‌الاسلام‌حسین قاسمی به‌عنوان رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نزا جا و هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا