هرمزگان

همایش اقتدار بسیجیان در رودان + عکس

به گزارش برگزیده های ایران از رودان، عبدالله صادقی ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان این شهرستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های باشکوهی همچون یادواره شهدا در چندین نقطه شهرستان رودان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: قطعا تمامی این حضورهای باشکوه نمایشی از اقتدار بسیجیان است و این پیام را دارد که مردم و بسیجیان کماکان پای اسلام، انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند.

وی گفت: اگر انقلاب اسلامی امروز به مرز ۴۳ سالگی رسیده است ثمره خون شهدا بود که تحت رهبری امام راحل شجاعانه در مقابل تمام دنیا ایستادند.

فرمانده سپاه رودان بیان داشت: امروز آمریکای جنایتکار که ادعای حکومت بر دنیا را دارد حتی دیگر در افغانستان و عراق هم جایگاهی ندارد اما انقلاب اسلامی همچنان استوار به راه خود ادامه می دهد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: قطعا پیش بینی حضرت امام خمینی «ره» را در مورد شوروی در خاطر دارید و همه دنیا دیدند که چگونه آن شوروی تکه تکه شد و الان هم رهبر فرزانه انقلاب در مورد آمریکا که ادعای کدخدایی دنیا را دارد چنین پیش بینی دارند و روزها زوال شیطان بزرگ را هم کم کم می بینم.

وی افزود: انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فروپاشی آمریکای جنایتکار خواهد بود.

فرمانده سپاه رودان گفت: تا تفکر بسیجی در جمهوری اسلامی حاکم است هیچ قدرتی در مقابل ایران اسلامی توان ایستادگی نخواهد شد.

صادقی تصریح کرد: بسیج همیشه و همه جا در میدان بوده است و به فرموده رهبر انقلاب در کشور هیچ چیز را به عنوان کار نشدنی نداریم چرا که ذهن و فکر بسیج پای کار است.

فرمانده سپاه ناحیه رودان بیان داشت: این روزها نوجوانان بسیجی بسیاری  را همچون اوایل انقلاب  داریم، اگر در آن زمان رقابت  برای اعزام به جبهه بود  و رودان در رتبه اول  هم اکنون هم همینطور است.

وی تاکید کرد: هرکس تفکر بسیجی دارد بسیجی است و هر کس در صحنه ها انقلاب ورود پیدا می کنند بسیجی است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا