سلامت

همایش ملی رسانه‌های سلامت در اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش برگزیده های ایران رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این همایش بر اهمیت اطلاع رسانی، آموزش بهداشت و ارتقای سواد سلامت جامعه تاکید کرد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: سواد سلامت می‌تواند باعث تغییر در سبک زندگی و رفتارهای اجتماعی افراد شود، لذا بالارفتن سواد سلامت موجب افزایش تندرستی جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در ارتقای سواد سلامتی مردم نقش اساسی دارند افزود: سلامت نیاز اصلی جامعه بوده و همه باید برای آن تلاش کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه این همایش کشوری در ۲ بخش آثار و مقالات برگزار شده گفت: بیش از ۳۰۰ مقاله و اثر توسط پژوهشگران و نویسندگان به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی با تشکر از شرکت کنندگان و ارایه دهندگان مقالات در این همایش بیان کرد: ۶ کارگاه جانبی برای این همایش تدارک دیده شده که بیش از ۳۳۰ نفر از اساتید، دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی در آن مشارکت دارند.

همایش کشوری رسانه های سلامت با محوریت کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (دانشکده بهداشت، گروه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت) به صورت مجازی ۱۵ و ۱۶ آذر در حال برگزاری است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا