آذربایجان غربی

همایش پیاده‌روی خانوادگی، ۲۸ مهرماه در ارومیه برگزار خواهدشد

همایش پیاده‌روی خانوادگی، ۲۸ مهرماه در ارومیه برگزار خواهدشد

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، در ابتدای این جلسه، سجاد خوبدل سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه به بیان گزارشی از اقدامات و عملکرد ورزش شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: حضور نه ورزشکار و مربی از شهرستان ارومیه در بازی‌های آسیایی هانگژو چین یکی از اتفاقاتی است که نشان از شرایط قابل قبول ورزش این شهرستان دارد ضمن اینکه میزبانی شایسته از مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی نیز مزید علت است که شهرستان ارومیه یکی از قطب‌های میزبانی های بین المللی ورزش است که جا دارد از حمایت‌های ارزشمند استاندار ورزش دوست آذربایجان‌غربی در توسعه و تقویت دیپلماسی ورزشی و توجه جدی ایشان به توسعه همه جانبه ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی نهایت تشکر را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از فردا /سه شنبه/ مسابقات بومی محلی دانشجویان بین المللی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار خواهدشد و این اتفاق در ادامه اقدامات و برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی در شهرستان است ضمن اینکه با هدف ایجاد شور و نشاط در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار، پیگیر برگزاری جشنواره ها و بازی های بومی و محلی در مناطق کم برخوردار همزمان با هفته دفاع مقدس نیز هستیم و در این راستا و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با هماهنگی فدراسیون ورزش ورزش های همگانی قرار است همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ۲۸ مهرماه در شهر ارومیه برگزار خواهدشد.

خوبدل اظهار کرد: در حال برنامه ریزی و دریافت مجوز برگزاری جشنواره بومی و محلی با محوریت وحدت اقوام و ادیان به مناسبت هفته وحدت نیز هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه همچنین افزود: بر اساس سیاست های اداره کل ورزش وجوانان استان و تاکیدات و حمایت های دکتر بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش نمایشگاهی تحت عنوان دستاوردهای ورزش استان در قالب روایت پیشرفت درخصوص موفقیت‌ها و اقدامات ورزش در دوره یکساله و نیم دولت سیزدهم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرستان ارومیه برگزار خواهدشد.

غلامحسین عماری فرماندار ارومیه نیز گفت: زیرساخت‌ها و آمادگی شهرستان ارومیه برای مسابقات مهم و معتبر ورزشی پیام مثبتی از این شهر دارد و حضور گرم و هم افزای دستگاه‌های اجرایی نیز نشان از همکاری و تعامل همه‌جانبه است و انتظار داریم این شرایط همچنان ادامه داشته باشد.

وی به میزبانی اخیر شهرستان ارومیه از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا و تمجید تیم‌های حاضر از این میزبانی اشاره کرد و اظهار کرد: حضور پرشور بانوان در سالن به همراه ایجاد فضای مثبت و قابل تحسین اتفاقی بود که نام ارومیه را در کشور بر زبان‌ها انداخت و در این راستا شورای تامین شهرستان ارومیه آمادگی خود را برای این اتفاق نشان داد.

عماری خاطر نشان کرد: فرماندار و سایر دستگاه‌ها آماده برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حوزه‌های قهرمانی و همگانی و همچنان رویدادهای حوزه جوانان در سطح شهرستان ارومیه است و بی شک این شهرستان آمادگی میزبانی رویدادهای بزرگی در حوزه ورزش و جوانان دارد.

فرماندار ارومیه تاکید کرد ادارات شهرستانی در هفته تربیت بدنی و ورزش نسبت به برگزاری و اجرای برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی در نهادهای خود اقدام کنند.

در پایان این جلسه، براساس مصوبه شورای ورزش، ۲۸ مهرماه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان ارومیه برگزار خواهدشد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا