سمنان

همایش گرامیداشت روز مهنس عمران و روز بسیج مهندسین معماری در سمنان برگزار شد

همایش گرامیداشت روز مهنس عمران و روز بسیج مهندسین معماری در سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،علی اکبر شهابی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش مهندسین متعهد و انقلابی در رشد و شکوفایی ایران اسلامی گفت:ما امروز شاهد حضور مهندسین متعهد و متخصص در عرصه های مختلف فنی و اجرایی در استان سمنان هستیم .

شهابی نیا تحقق روحیه خودباوری را از جمله ویژگی های برجسته مهندسین برشمرد و افزود:روز مهندس فرصتی ارزشمند برای پاسداشت خلاقیت، ابتکار و ابداع در عرصه اندیشه و عمل است و این دستاورد بهترین الگو از تلفیق شاخص های تعهد و تخصص در زمینه سازی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهید شاطری تصریح کرد:مهندس شهید حاج حسن شاطری از جمله کسانی است که با حضور در عرصه های مختلف جهاد و خدمت و با تکیه بر ایمان و خودباوری توانست رسالت حقیقی مهندسین را در خدمت رسانی به مردم تبیین کند.

خاطر نشان می شود این مراسم با همت سازمان نظام مهندسی و سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان سمنان برگزار و در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و تندیس از خانواده معظم شهید شاطری و جمعی از بسیجیان و مهندسین نمونه عمران و معماری استان سمنان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری…، سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی، در تقویم ملی ایران، به عنوان روز مهندس، نامگذاری شده است و هرساله برنامه‌هایی به این مناسبت در کشور برگزار می‌شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا