اصفهان

همت مجلس برای تصویب قانون جوانی جمعیت قابل تقدیر بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک پیروزی ارزشمند نیروی دریایی در دفع دزدی آمریکایی‌ها اظهار کرد: حدود ۱۰ روز پیش آمریکایی‌ها اقدام به ربودن نفت‌کش ایرانی کردند و جالب اینکه به‌محض اینکه این کشتی را بودند ردیاب آن را دست‌کاری کرده تا نیروهای ایرانی نتوانند به آن دست پیدا کنند.

امام‌جمعه نطنز گفت: آمریکا می‌خواست با این کار جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند و بعد در مذاکرات در آذرماه برگزار می‌شود بر ایران فشار بیاورند.

یعقوبی اذعان کرد: ایران در این کارزار با اقتدار ظاهر شد و بعد از حملات زمینی در عین الاسد، در دریا هم موفق شد پوزه آمریکا را به خاک بکشاند.

یعقوبی افزود: امروز مصادف با روز فرهنگ عمومی است، مؤثرترین و مهم‌ترین عنصری که موجودیت هر جامعه را مشخص می‌کند فرهنگ عمومی آن جامعه است. ما باید قبول کنیم که در بحث فرهنگ عمومی خیلی کار انجام نداده‌ایم، همه باید در بخش تبلیغی، در بخش فرهنگی و در بخش سیاست‌گذاری سخت کارکنیم و باید اصلاح فرهنگ عمومی در دستور کار قرار بگیرد و این کار گسترده و باید همه دستگاه‌ها پای‌کار بیایند.

همت مجلس برای تصویب قانون جوانی جمعیت قابل تقدیر بود

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن اشاره به شکست آمریکا در دزدی نفت ایران در آب‌های دریای عمان اظهار کرد: با اقدام به‌موقع و مقتدرانه جان‌برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

وی افزود: سرانجام پس از کش‌ و قوس‌های فراوان در مجالس نهم و دهم، مجلس یازدهم باهمتی قابل‌تقدیر برای تصویب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گام برداشت و شورای نگهبان نیز با اصلاحاتی آن را به تصویب رساند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در تنظیم قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تلاش شده است تا گذرگاه‌های برون‌رفت از معضلات جمعیتی نظیر آسیب‌های رشد و کاهش جمعیت، ارتقاء سلامت مادر و فرزند، افزایش خدمات بهداشتی و درمانی برای مادران و کودکان، افزایش سطح سلامت سالمندان، ارتقای خدمات به خانواده‌هایی که فرزندان بیشتری دارند، تخفیف  بیمه‌ای، تسهیلات آموزشی و استخدامی و دانشجویی و… دیده شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا