قم

همدلی خوبی برای عبور از تحریم‌ها وجود دارد

به گزارش برگزیده های ایران از قم، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در مراسم تودیع استاندار سابق و معارفه استاندار جدید قم، با اشاره به برخی از ویژگی‌های قم اظهار کرد: انتخاب استاندار برای چنین استانی موضوع بسیار مهمی است.

وی از تلاش‌های انجام شده توسط بهرام سرمست برای استان قم در سه سال گذشته یاد کرد و گفت: با این تلاش‌ها، تعامل و هماهنگی مطلوبی میان مدیران استانی و شهری ایجاد شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمدتقی شاهچراغی استاندار جدید قم نیز به‌عنوان فرمانده سپاه استان نقش‌آفرینی‌های مهمی داشته است، گفت: در عرصه مقابله با ویروس کرونا اقدامات قابل توجه با محوریت سپاه در قم انجام شده است که از جمله این اقدامات راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا و انجام حرکت‌های جهادی در این قرارگاه بود.

وی از بازسازی منازل زلزله‌زدگان سی‌سخت توسط سپاه قم به‌عنوان یک اقدام ارزشمند نام برد و گفت:  تجربه موفق شاهچراغی در قم و سایر استان‌های دیگر سبب شد تا وزیر کشور ایشان را به عنوان استاندار انتخاب کند.

امیرآبادی با بیان اینکه اراده خوبی برای حل مشکلات در دولت سیزدهم به وجود آمده است، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور می‌توان از تحریم‌ها عبور کرد و در این راستا همدلی مطلوبی در سطح ملی وجود دارد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا