اردبیل

همراهی مردم با مسؤولین لازمه تحقق اهداف توسعه‌ای است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: دو مقوله محبت و کرامت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در خطه بیله‌سوار با کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه، نمود بیشتری داشته و مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه نمره بلوغ سیاسی مردم در جامعه بسیار خوب است، افزود: تغییر و تحول و گردش نخبگان در پست‌های مختلف امری طبیعی است و این تحولات را باید به فال نیک گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه تک تک ما در قبال مردم در انجام کوچکترین وظیفه مسؤولیت داریم، بیان کرد: شهرستان بیله‌سوار معدن خزائن و گنجینه‌های بزرگی از جمله جوانان و نخبگان با ایده‌های بزرگ در عرصه علم، فرهنگ و ثروت است که استفاده از این ظرفیت و پتانسیل‌ها می‌تواند برای منطقه ثروت‌آفرین باشد.

قاسمیان ادامه داد: بیله‌سوار درحوزه کشاورزی، دامداری، ایجاد صنایع تبدیلی و گمرک، ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که انتظار می‌رود با همراهی مردم با مسؤولین شاهد توسعه و پیشرفت این منطقه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولیت طعمه و هبه نیست، تصریح کرد: در چنین شرایطی که تحریم، تورم و مسائل دیگر اجتماعی و اقتصادی وجود دارد، قبول مسؤلیت از سوی افراد، یک ایثار است و همراهی مردم با مسؤولین برای رونق و تحقق اهداف ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اعلام اینکه در منطقه بیله‌سوار افراد نخبه با شایستگی‌ها و لیاقت‌های بالا وجود دارد، گفت: گزینش فرمانداران بر حسب ارائه طرح‌های توسعه‌ای و برنامه‌هایی که پیشرفت و توسعه منطقه را در پی داشته باشد، انجام گرفته و از برنامه و ایده‌های سایر عزیزانی که دغدغه مردم و رفع مسائل و مشکلات را دارند نیز استقبال شده و در جایگاه‌های مختلف استفاده خواهد شد و انتخاب یک فرد، انکار توانایی‌های سایر افراد نیست و قطعا همکاری و همیاری جمعی منجر به رسیدن به اهداف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، در این مراسم از زحمات حسن قبادی، فرماندار فعلی قدردانی شده و صاحبعلی اصغری به عنوان سرپرست فرمانداری بیله‌سوار معرفی شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا