البرز

همزمان با هفته بسیج ۲ سوله ورزشی در کرج افتتاح می‌شود

مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کلانشهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به اقدامات سپاه طی ۲ سال گذشته در راستای مقابله با کرونا، گفت: اولویت اول ما در این سال‌ها حفظ سلامت مردم بود و مأموریت‌های خود را در این خصوص انجام دادیم.

وی افزود: سرانجام فعالیت‌های سپاه کلانشهر کرج در خصوص مقابله با کرونا به افتتاح چهار مرکز واکسیناسیون منجر شد که ۷۰ نفر از نیروهای جهادی ما در این مراکز مشغول خدمت خالصانه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت از دیگر اقداماتی بود که با هدف اعطای نشاط و انگیزه به این قشر در دستورکار قرار گرفت، یادآور شد: سعی داریم فعالیت‌های خود را در رابطه با حفظ سلامت جامعه ادامه بدهیم در این راستا یک مرکز واکسیناسیون سیار نیز در کرج راه‌اندازی شد تا قشری که توان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند ضمن ارائه درخواست نیاز به مساجدو پایگاه‌های بسیج از این ظرفیت استفاده کرده و واکسینه شوند.

وی در بخش دیگری به اهمیت ارتقای سرانه ورزشی با هدف ایجاد نشاط در میان قشر جوان، یادآور شد: در این راستا بسیج وارد کار شده و در حال حاضر ۲ سوله ورزشی در خط ۴ حصار و شهرک امام رضا (ع) نیز آماده بهره برداری است که در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

زنجانی با اشاره به اینکه  برگزاری یاد آوره شهدا و کمک های مومنانه از دیگر اقدامات بسیج است، اظهار کرد: یادآوره شهدا در مساجد و محله‌ها صورت می‌گیرد، همچنین کمک‌های مومنانه از اقداماتی است که از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا و به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شده است و در هفته بسیج نیز با قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا